کد خبر: ۱۴۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴ 18 December 2015


علی اسلامنور در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی گفت: مسکن به عنوان سرپناه و دارایی و سرمایه مردم است و در ابعاد کلان سرمایه ملّی است که برای احداث آن هزینه های بسیاری صرف می شود و باید بتوان از این سرمایه و دارایی در طولانی مدت نگهداری نمود.

وی افزود:استفاده از مصالح با کیفیت و رعایت اصول فنی در ساخت وساز مسکن در افزایش طول عمر واحد های مسکونی و جلوگیری از تخریب زودهنگام آن بسیار مهم و موثر بوده که در این زمینه سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان متولی اصلی نظارت بر نحوه ساخت مسکن وظیفه سنگین و مهمی را برعهده دارد.

سرپرست معاونت امورعمرانی استاندارآذربایجان غربی همچنین خاطرنشان کرد:آذربایجان غربی درمطالعات پهنه بندی لرزه خیزی به عنوان منطقه ای با درجه بالای زلزله ناحیه بندی شده است و مهندسان ناظر باید در پروژه های ساختمانی رعایت الزامات مبحث زلزله را جدی بگیرند.

علی اسلامنور همچنین بر رعایت دقیق قوانین، برخورد با متخلفین و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد.

بهرنگ دیلمقانیان رییس هفتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی نیز در این دیدار با تشریح برنامه های دوره جدید فعالیت اعضای هیئت مدیره این سازمان در استان گفت:تعامل با تمامی دستگاههای دخیل در امر ساخت و ساز، افزایش کیفیت خدمات، یکپارچه سازی خدمات و تسریع در ارائه خدمات نظام مهندس و رعایت قوانین و صیانت از حقوق مهندسین از جمله رویکرد های هیئت مدیره سازمان است که با شفاف سازی و اطلاع رسانی روند اجرای برنامه های سازمان در معرض دید و ارزیابی عموم قرار می گیرد.

در ادامه این نشست هریک از اعضای سازمان نظام مهندسی و مدیران حوزه عمرانی استانداری به بیان دیدگاهها و نظرات خود در خصوص مباحث فنی و ساخت و سازهای عمرانی در استان پرداختند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار