سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر بر ضرورت جدی گرفتن افزایش رشته‌های مهارتی تاکید کرد و گفت: بازدید سرزده از مراکز فرهنگی مچ‌گیری نیست.
کد خبر: ۱۴۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 20 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، بابک شمس‌ناتری امشب در نشست هم‌اندیشی با مدیران مراکز مهارت‌آموزی با اشاره به اینکه مراکز مهارت‌آموزی نوشهر تلاش‌های ارزشمندی را دارند، اظهار کرد: مراکز فرهنگی نوشهر باید الگو باشند و اقدامات و کارهای‌ آنها براساس استاندارد، اصول مشخص و مدون به نتیجه برسد.

 وی افزود: در چهار دوره میزبانی آزمون‌های سراسری مهارت‌آموزی، سعی شد از تجربیات و راهنمایی‌های صاحب‌نظران بهره‌مند شویم و این نشانه اعتمادی است بین طرفین وجود دارد.

شمس‌ناتری خاطرنشان کرد: مراکز مهارت‌آموزی با نظارت دقیق، وجدان کار و به کارگیری کادر آموزشی مجرب و متخصص در حوزه آموزش مهارت‌آموزان دقت کنند و تلاش‌شان را بیش از پیش به کار گیرند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر تصریح کرد: همکاری بین مراکز مهارت‌آموزی باعث به وجود آمدن مشارکت در کارها می‌شود و این مراکز می‌توانند به رشد حوزه مهارت‌آموزی کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با هم‌دلی و هم‌زبانی بین دستگاه دولتی متولی فرهنگ و مراکز فرهنگی دارای مجوز به توسعه فرهنگی شهرستان کمک کنیم، گفت: بازدیدهای سرزده از مراکز فرهنگی و هنری، برای مچ‌گیری نیست بلکه این نوع مدیریت به واسطه علاقه‌مندی‌ام به رشد و توسعه فرهنگ و هنر است که به ساعت اداری اکتفا نمی‌کنم.

شمس‌ناتری تصریح کرد: افزایش رشته‌های مهارتی باید جدی گرفته شود و در این‌باره آمادگی داریم تا نشست مشترکی با مسئولان آموزش و پرورش برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی و نشست‌های فصلی ادامه دارد، اظهار کرد: به‌زودی نشست مدیران مراکز مهارت‌آموزی با حضور نماینده آموزش اداره کل، در نوشهر برگزار می‌شود تا مدیران این مراکز بتوانند مشکلات و دغدغه‌‌های خود را از نزدیک بازگو کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در پایان با قدردانی از اعتماد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای اعطای چهار دوره میزبانی آزمون مهارت‌آموزی به نوشهر، گفت: سعی و تلاش ما این است تا با اقدامات مناسب، پاسخ اعتماد این بزرگواران را با آزمونی پاک و سلامت بدهیم.

در پایان با اهدای لوح‌های تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود، از مدیران مراکز مهارت‌آموزی نوشهر تجلیل شد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار