کد خبر: ۱۵۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 17 December 2015
روابط عمومی شهرداری پردیس: محمد لاله شهردار پردیس از طراحی و تدوین نقشه ستاد برف روبی شهرداری پردیس برای نخستین بار در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، ستاد برف روبی شهرداری پردیس صبح امروز مورد بازدید مدیران شهری و شهرستانی قرار گرفت.

در این بازدید، مسئولانی همچون مهندس حیدری فرماندار شهرستان پردیس، محمد لاله شهردار پردیس، کورش گلریز معاون شهردار پردیس، سعید امجدی مسئول خدمات شهری و ... حضور داشتند.

محمد لاله شهردار پردیس در جریان این بازدید اظهار داشت: ستاد برف روبی شهرداری پردیس در سال جاری قبل از شروع موج سرما برنامه ریزی های خود را آغاز کرده بود.

وی ادامه داد: از این رو، این مجموعه در راستای ارائه خدمات شایسته به شهروندان در هنگام بارش برف زمستانی کاملا آماده است.

این مقام مسئول در ادامه از طراحی و تدوین نقشه ستاد برف روبی شهرداری پردیس خبر داد و گفت: این مهم برای نخستین بار در شهرداری پردیس صورت اجرایی به خود می گیرد.

محمد لاله شهردار پردیس تصریح کرد: در این نقشه شاخص هایی نظیر تعداد نیروهای خدماتی، خودروهای موجود، اولویت بندی نقاط شهر و ... لحاظ شده است.

وی بار دیگر با تاکید بر لزوم استفاده کمتر از نمک برای رفع برف از معابر و شوارع شهری، به شهروندان گرامی توصیه کرد تا به منظور جلوگیری از آسیب به محیط زیست، آسفالت معابر، فضای سبز و سفره های آب زیرزمینی به خادمان خود در مجموعه شهرداری اجازه دهند تا کمتر از این ماده استفاده کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: شهروندان گرامی با بهره گیری از امکاناتی شامل تایرهای یخشکن، زنجیر چرخ و سایر ملزومات رانندگی در زمستان می توانند موجبات استفاده کمتر از نمک در شهرها را فراهم سازند.

بر پایهاین گزارش، در ادامه مهندس حیدری فرماندار شهرستان پردیس نیز با «فرشته نجات» خواندن اعضای ستاد برف روبی در شهر پردیس از زحمات این مجموعه قدردانی کرد.
همچنین مسئولان حاضر در برنامه امروز از ستاد امکانات نقلیه سنگین شهرداری پردیس و همچنین مرکز گلخانه این شهرداری بازدید بعمل آوردند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار