تا پایان سال جاری؛
هم اکنون مراحل ثبت این تعاونی در حال انجام بوده و انتظار می رود فعالیت رسمی این تعاونی با مرکزیت ایلام تا پایان سال جاری آغاز شود.
کد خبر: ۱۵۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ 26 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در هشت ماهه امسال 20 میلیون دلار کالای تعاونی های استان به خارج کشور صادر شده است.
علی آشتاب روز پنجشنبه در حاشیه جلسه صادرات غیرنفتی استان در جمع خبرنگاران افزود: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه صادرات تعاونی های استان در زمینه مواد غذایی، دارویی و سنگ بوده اظهار داشت: روسیه ، برزیل، عراق، ارمنستان، کویت و قطر از جمله کشورهای بازار هدف تعاونی های لرستان هستند.
آشتاب همچنین با اشاره به تشکیل تعاونی صادراتی غرب کشور با همکاری پنج استان گفت: هم اکنون مراحل ثبت این تعاونی در حال انجام بوده و انتظار می رود فعالیت رسمی این تعاونی با مرکزیت ایلام تا پایان سال جاری آغاز شود.
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان گفت: در حال حاضر پنج هزار و 283 تعاونی مختلف در این استان وجود که از این تعداد چهار هزارو 561تعاونی فعال ، 422 تعاونی غیرفعال ،112 تعاونی منحل ، 138 تعاونی راکد و چهار تعاونی ادغام شده است./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار