معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: یک آژانس فروش بلیت متعلق به هواپیمایی کیش ایر که اقدام به فروش بلیت مسیر رفت و برگشت تهران - کیش بیش از نرخ مصوب کرده بود پلمب شد.
کد خبر: ۱۵۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 25 December 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، محمد محب خدایی در مورد پلمب این واحد خدماتی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ،قیمت بلیت هواپیمایی کیش ایر ثابت بوده و هیچ افزایش قیمت نداشته است و کسانی که بلیت عرضه می کنند موظف هستند با قیمت مصوب قبل به مشتریان خدمات ارائه کنند.

وی افزود : قیمت مصوب رفت و برگشت در مسیر کیش - تهران و بالعکس 440 هزار تومان است و فروش بیشتر از این مبلغ تخلف محسوب می شود .

محب خدایی گفت :این مرکز خدماتی فروش بلیت از طریق سایت اینترنتی اقدام به فروش بلیت تهران به کیش ( هفتم دی ماه ) به مبلغ 470 هزار تومان و مسیر برگشت کیش به تهران را برای تاریخ 11 دی ماه مبلغ 520 هزار تومان در نظر گرفته بود ، این در حالی است که قیمت مصوب رفت و برگشت فقط 440 هزار تومان است و این عمل یک تخلف محسوب می شود .

وی اظهار داشت : به تمامی مراکز خدماتی فروش بلیت تذکر داده شده که حق افزایش قیمت در مسیر کیش به تهران و بالعکس را ندارند ، این موضوع بر این اساس بوده که مسافرینی که قصد سفر به کیش را دارند بتوانند از بلیت هایی با قیمت مناسب بهرمند شوند.

این مسئول گردشگری پاسخ مسئولان این مرکز خدماتی فروش بلیت را اشتباه در سیستم اعلام کرد.

وی با بیان اینکه چنین اشتباهاتی هزینه بالایی را برای مردم متصور می کند افزود : کیش ایر به کسانی که با این ایرلاین فعالیت می کند رسما اعلام کرده که به هیچ عنوان حق افزایش قیمت بلیت را در هیچ شرایطی ندارند .

محب خدایی به تخلف دیگر اشاره کرد و گفت : با متخلف دیگری نیز برخورد شده و پروانه این آژانس نیز لغو و تمامی قرار دادهای آن با کیش ایر فسق شد.

وی به تعطیلات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت : طبق دستور مدیر عامل منطقه آزاد کیش الویت تمامی پروازهای کیش ایربه سمت کیش و بالعکس است و اگر مازاد ظرفیت بود می توانند به سایر مسیرهای پرواز داشته باشند.

گفتنی است : سازمان هواپیمایی کشوری از نهم آذر ماه امسال دستورالعمل آزادسازی نرخ بلیت پروازهای هوایی در 170 مسیر داخلی را به شرکت ها صادر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار