وضعیت معاملات تالار بورس اردبیل نشان می‌دهد همچنان آشفتگی و منفی بودن شاخص‌ها بر این بازار سایه انداخته است.
کد خبر: ۱۵۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 26 December 2015

مدیر بورس منطقه‌ای استان اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به متلاطم بودن بورس استان اردبیل در یک هفته گذشته همچنان به روند کاهشی و نزولی معاملات بازار بورس اردبیل اشاره کرد و از این وضعیت به عنوان یک شرایط خاص نام برد.

روح‌نواز با بیان اینکه در یک هفته گذشته حجم داد و ستد بازار بورس اردبیل اعم از اوراق بهادار و سهام شرکت‌ها، حق تقدم، اوراق سرمایه‌گذاری، مشارکت، اوراق تسهیلات مسکن، با یک شرایط خاص مورد معامله قرار گرفته است، گفت: 11 میلیون سهام به ارزش 16 میلیارد ریال در یک هفته گذشته در تالار بورس اردبیل داد و ستد شد.

وی یادآور شد: تغییرات قیمت شاخص‌ها نشان می‌دهد که همچنان ما در بورس با یک روند نزولی و کاهش شاخص‌ها روبه‌رو هستیم به طوری که 727 واحد شاخص کل افت کرده و مجموع واحد بورس اردبیل به 61 هزار و 420 واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای استان اردبیل با بیان اینکه به همت تالار بورس اردبیل و کارگزاران برای 29 نفر از ساکنان این استان کد بورسی صادر شده و از این طریق به راحتی می‌توانند در بازار بورس حضور پیدا کنند، افزود: بیشترین حجم معاملات تالار بورس اردبیل در هفته گذشته متعلق به سهام شرکت‌هایی همچون ذوب آهن، بانک ملت و لیزینگ سایپا بوده است.

روح‌نواز بیان کرد: امیدواریم با بهبود شرایط جهانی و بین‌المللی بازار بورس نیز از ثبات و روند افزایشی قیمت‌ها و شاخص‌ها برخوردار شود تا از حالت نابسامانی موجود و نوسات خارج شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار