جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: مردم در حماسه ۹ دی از ولایت و رهبری دفاع کرده‌اند.
کد خبر: ۱۵۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 30 December 2015
به گزارش تابناک مازندران،حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور در همایش گرامیداشت ۹ دی در ساری با اشاره به حمایت مردم در حماسه ۹ دی از ولایت و رهبری افزود: باید همواره درصحنه‌های مختلف هوشیار و پیرو ولایت و رهبری باشیم.

وی با عنوان اینکه، ولایت‌فقیه و رهبری ستون دین محسوب می‌شود اظهار داشت: جامعه‌ای که در آن به ولایت معتقد نباشند نمی‌تواند به‌عنوان نظام اسلامی مطرح باشد

وی با اشاره به اینکه بیشترین دشمنی در طول تاریخ با ولایت و امامت بوده است به فتنه سال ۸۸ اشاره و اضافه کرد: این فتنه از سر زیاده‌خواهی برخی افراد انقلابی سابق بوده است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور، نداشتن بصیرت عاملان فتنه را از دیگر عوامل بروز فتنه برشمرد و گفت: بااین‌حال مردم در حماسه ۹ دی از انقلاب و ولایت حمایت کرده‌اند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا به انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز هفتم اسفندماه سال جاری اشاره و تأکید کرد: باید افرادی را روانه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کنیم که معتقد به آرمان رهبری و نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی بابیان اینکه برخی نگاه شوم شورای رهبری را در سردارند، اظهار داشت: این افراد می‌خواهند با ورود به مجلس و مجلس خبرگان رهبری به اهدافشان برسند ولی مردم با هوشیاری اجازه ورود به آنان نخواهند داد.

حجت‌الاسلام یوسف پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: مردم در این حماسه برنامه‌های دشمنان را برهم زدند که نشانه بصیرت و ولایتمداری آنان است.

وی اظهار داشت: استکبار در پی اجرای کودتای مخملی در کشور بود که با بصیرت مردم این توطئه به شکست انجامید و حماسه ۹ دی بیعت با رهبری به شمار می‌رود.Facebookه

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار