نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از سال‌ها توقف پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان این شرکت پروازهای خود را دوباره در مسیر اردبیل دایر می‌کند.
کد خبر: ۱۵۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 02 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، منصور حقیقت‌پور بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از فرودگاه اردبیل اظهار کرد: با پیگیری‌های مدام بالاخره موفق شدیم مجوز لازم را برای برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان دریافت کنیم که این امر قطعا به نفع استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه ظرف روزهای آینده ماهان دوباره به آسمان سبلان و اردبیل باز می‌گردد تا پروازهایش را دوباره در مسیر اردبیل ـ تهران دایر کند، گفت: انجام روزانه یک پرواز منظم به اردبیل جزو تعهدات شرکت هواپیمایی ماهان است که امیدواریم هر چه سریع‌تر این پروازها دایر شود تا مشکلاتی که ناشی از کم بودن پروازهای فرودگاه اردبیل با آن روبه‌رو هستیم برطرف شود.

وی گفت: امیدواریم با حمایتی که مسئولان استان به ویژه آژانس‌های هواپیمایی انجام می‌دهند در سال آینده بر تعداد پروازهای ماهان افزوده شده و زمینه‌ای فراهم آید تا به سرعت بتوانیم در مسیرهای دیگر استان اردبیل به مقاصد شهرهای دیگر کشور پروازهای دایر شده را شاهد باشیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حقیقت‌پور در پایان سخنان خود بیان کرد: فرودگاه اردبیل با تمام تجهیزات و امکانات و دو باند فعال زمینه دایر کردن پروازهای مستقیم را به تهران و سایر شهرها و حتی خارج از کشور دارد به شرط آنکه برخی حمایت‌ها و همراهی‌ها نیز از سوی شرکت‌های هواپیمایی مختلف به انجام برسد که درحال رایزنی هستیم تا حتی شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر، آسمان، و... را نیز برای دایر کردن پروازهایشان در اردبیل متقاعد کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار