سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه سوانح و وقایع انسانی در تعطیلات نوروز به پایین ترین سطح می رسد گفت: 116 ایستگاه آتش نشانی در ایام نوروز به آسیب دیدگان خدمت رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۱۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 22 March 2015
جلال ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پرسنل این ایستگاههای آتش نشانی در محورهای مواصلاتی خروجی و ورودی شهر و در مناطق 22 گانه پایتخت استقرار کامل دارند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با ورود به سال جدید حادثه های دلخراشی در سطح شهر تهران گزارش نشده است، افزود: با آغاز دور اول سفرهای نوروزی و خروج جمعیت زیادی از پایتخت، آمار سوانح و وقایع انسانی در تعطیلات نوروز به پایین ترین سطح خود در طول سال رسیده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: اکیپ های سیار و دائم این سازمان تا پایان فروردین ماه به مسافران حادثه دیده خدمت رسانی خواهند داشت.

ملکی با اشاره به اینکه آتش نشانی تهران نیز روز 13فروردین در تمامی نقاط پایتخت حضور می یابند گفت: این اکیپ ها امدادی خدماتی را به هم وطنان ارائه می دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان تقاضا کرد در صورت بروز حوادث با خونسردی کامل مراتب را به سامانه تلفنی 125 و یا اکیپ های مستقر اعلام تا خدمات لازم به حادثه دیدگان ارایه شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار