نائب رئیس هیات فوتبال شهرستان آمل در امور بانوان ، از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور روزهای 7 تا 9 بهمن ماه به میزبانی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 13 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، معظم ساروی گفت: این رقابتها از گروه یک وبا حضور تیم های چالوس، نماینده آمل، اندیمشک واسفراین در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می شود.

وی افزود: تیم های شرکت کننده در این گروه سه مسابقه برابر هم برگزار خواهند کرد که در نهایت تیم های اول ودوم گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد.


نائب رئیس هیات فوتبال آمل در امور بانوان، اضافه کرد: مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور با حضور 16 تیم در 4 گروه 4 تیمی برگزارمی شود.


ساروی با بیان اینکه تیم آمل از چند هفته قبل تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر ' جعفرزاده' از مربیان خود مازندران در این شهرستان آغاز کرده ، اضافه کرد: تیم آمل با بازیکنانی که امسال دراختیار دارد وحضور کادرفنی باتجربه شرایط بسیار خوبی برای صعود به مراحل بعدی مسابقات را دارد.


وی، مشکل اصلی وعمده تیم فوتسال آمل را مشخص نشدن حامی مالی برای این تیم بیان کرد وادامه داد: درحالی که کمتر از دو هفته تا مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور باقی مانده اما متاسفانه حمایت مالی از سوی نهادهای اجرایی شهرستان نشده و قول وعده هایی هم که از سوی برخی افراد به مسئول تیم داده نشده هنوز عملی نشده ودرحد حرف باقی مانده است.


وی افزود: تیم فوتسال بانوان آمل نماینده این شهرستان در لیگ کشور است و هیچ تفاوتی بادیگر تیم های مردان در لیگ های کشور ندارد وباید به مانند کمک هایی که از سوی مسئولان ونهادهای خصوصی به تیم های ورزشی بانوان می شود، به تنها تیم بانوان شهرستان نیز بشود

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار