شهرکرد تابناک-به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری مدیرعامل این شرکت گفت: به منظور افزایش آگاهی و صیانت از نیروی انسانی شرکت همایش ایمنی برق برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 24 January 2016

مهندس سید روزبه هاشمی در این همایش گفت :رعایت مبانی ایمنی باید در شرکت فرهنگ سازی و نهادینه شود و باید در این زمینه به یقین و باور برسیم.

وی با تاکید بر فراگیری مسائل و مبانی ایمنی افزود:سلامتی جسمانی و روحی همکاران متعلق به خانواده آنهاست و با اهمیت به نکات ایمنی، در حقیقت سلامت خانواده و جامعه را تامین می کنند.

مهندس هاشمی از جمله مشکلات پیش روی شرکت را عدم رعایت نکات ایمنی توسط پیمانکاران ساختمان ها عنوان کرد و گفت: به دلیل رعایت نکردن مسائل ایمنی و رعایت حریم مردم با مخاطرات زیادی مواجه می شوند که صدمات زیادی هم به شبکه های برق و هم به خود مردم می زند.

در این همایش اساتید با تشریح مبانی ایمنی در برق به آگاه سازی پرسنل در خصوص تجزیه و تحلیل حوادث قبل به همراه نمایش تصاویر ،شرح مشکلات حقوقی بوجود آمده بر اثر نقض حریم شبکه های برق ، آزمایش و بی برق نمودن فیدر های 20 کیلو ولت ، مرور دستورالعمل رفع اتصالی شبکه های فشار ضعیف و مرور دستورالعمل نحوه کار روی شبکه های 20 کیلو ولت پرداختند.

افزوده می شود در این همایش پیمانکاران ،کارگران فنی و عملیاتی ،مسئولان ایمنی و مدیران امور برق تمامی شهرستانهای استان حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار