مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان از روند احیا و راه اندازی مجتمع کشت و صنعت استان لرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۶۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 24 January 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک  از لرستان، علی آشتاب با حضور در قسمت های مختلف مجتمع کشت و صنعت استان از نزدیک فعالیت های جاری این مجتمع از جمله دامداری، کشاورزی،باغات و بازدید کردند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/02/14/4/790328.jpg?ts=1450406489765

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان در این بازدید با اشاره به ظرفیت استان در خصوص کشاورزی، دامپروری و آب و هوای مناسب آن عنوان کرد: با تلاش و تعامل و همت مسئولین استان بایستی با راه اندازی هر چه سریعتر این مجتمع بزرگ که سالیان مدیدی است تعطیل شده کمک کنیم تا گوشه ای از مشکلات اشتغال این استان را حل نمائیم.

11

آشتاب با اشاره به تلاش های زیاد استاندار در راستای راه اندازی این مجتمع توسط بخش خصوص اظهار داشت: مهندس بازوند با درایت و تدبیر سرمایه گذاران را در زمینه احیا این شرکت بزرگ تشویق نمود و کشت صنعنت لرستان بعد بیست سال تعطیلی دوباره احیا گردد.

وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات این شرکت تاکید کرد: برای بهره برداری و راه اندازی این مجتمع بزرگ به همراه مسئولین استانی تمام تلاش خود و مجموعه همکاران را در این خصوص انجام خواهد داد .

بازدید مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان از کشت و صنعت لرستان

در ابتدای این بازدید مدیر عامل مجتمع کشت و صنعت استان طی گزارشی از روند احیا و فعالیت گسترده ای که در این مدت انجام شده به برخی از مسائل و مشکلات در خصوص سرمایه گذاری و برنامه های آتی این پروزو اشاره نمود .

گفتنی است مجتمع کشت و صنعت لرستان با مساحتی بالغ بر ۱۳۰۰ هکتار در ۱۵ کیلومتری جاده خرم‌آباد - اندیمشک احداث شده است.

036666

این واحد دارای امکاناتی چون بیش از دو هزار متر مربع کارخانه خوراک دام، چهار دستگاه پمپ برای انتقال آب، پنج ساختمان مسکونی مدیریتی، ۵۰ دستگاه ساختمان مسکونی کارگری، کارگاه تأسیسات قدیم و جدید کارگاه ماشین‌آلات، ۵۰ دستگاه آغل قدیمی، ۱۵۰ دستگاه آغل جدید، ۲۲ دستگاه سیلوی استوانه‌ای و انبارهای متعدد است، امکاناتی که می توان با استفاده از آنها این صنعت را احیا کرد.

این مجتمع بزرگ دارای مجوزهای و پروانه های کار مختلفی در حوزه پرواربندی گاوی، بهره‌برداری ماهی سرد آبی قزل‌آلا، مرغ تخم‌گذار، باغات مختلف انگور، سیب، زیتون و. و...است، ظرفیتی که تاکنون راکد و بلااستفاده باقی مانده بود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار