وی ادامه داد : اگر به احتمال مسافری مجبور به اقامت در گوشه و کنار شهر شده ، تنها بدلیل ناآگاهی از وضعیت اسکان در گیلان است.
کد خبر: ۱۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 28 March 2015
به گزارش تابناک گیلان،حمید رضا آذرپور افزود : ظرفیت پذیرش مسافران نوروزی در استان 670 هزار نفر شب است که این تعداد پذیرش نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار کرد : مدیریت اسکان در استان تاکنون به نحو مطلوبی انجام شده و همه ظرفیت اقامتی استان اعم از رسمی و غیر رسمی در راستای رضایتمندی گردشگران بکار گرفته شده است.

وی ادامه داد : اگر به احتمال مسافری مجبور به اقامت در گوشه و کنار شهر شده ، تنها بدلیل ناآگاهی از وضعیت اسکان در گیلان است.

آذر پور گفت : همه مراکز اقامتی اعم از رسمی و غیر رسمی شامل هتل ، هتل آپارتمان ، مسافر کاشانه ، خانه های استیجاری ، واحد های آموزشی ، مهمانسرا ها ، خوابگاههای دانشجویی و حتی برای مواقع اضطرار سالنهای ورزشی برای پذیرایی از مسافران نوروزی مهیا شده است.

وی عنوان کرد : بر اساس آمار ارایه شده تا روز ششم فروردین ماه دو میلیون و 756 هزار و 540 نفر مسافر نوروزی وارد گیلان شده اند.

وی با بیان اینکه در این مدت بالغ بر دو میلیون و 924 هزار و 980 نفر شب در گیلان اقامت یافتند ، تصریح کرد : با مساعد شدن وضعیت هوا پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروزی تعداد مسافران در گیلان افزایش یابد.

آذرپور ادامه داد : در راستای معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری نقاط مختلف استان نقشه های راهنمای مسافر برای ارایه به همشهریان و مسافران نوروزی با همکاری سایر ادارات و بخش خصوصی تهیه و چاپ شده است.

وی، از گردشگران نوروزی خواست تا در راستای دریافت آخرین اخبار گردشگری گیلان به آدرس http://gilanchto.ir مراجعه و یا با ستاد اجرایی خدمات سفر استان با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند.

ستاد اسکان: 33618459

رسیدگی به شکایات: 33618465

ستاد خبری یگان حفاظت: 34421775

سامانه ارتباط مردمی و رسیدگی به شکایات: 09629 

74 هتل ،21 هتل آپارتمان ، 66 مجتمع گردشگری ، 47مهمانپذیر ، 786 منزل استیجاری ، 202 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 56 دفتر خدمات مسافرتی در گیلان وجود دارد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار