تابناک: روز گذشته مجموعه خبری تابناک خبری را با عنوان " ماجرای لغو مجوز کنسرت شهرام ناظری در رشت چه بود؟ " کار شد که مدیر موسسه فرهنگی‌ـ‌هنری پویندگان رشت ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: برخی سایت‌های خبری با شیطنت خبر لغو کنسرت ناظری را منتشر کردند که کذب است.
کد خبر: ۱۶۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 26 January 2016

تابناک: روز گذشته مجموعه خبری تابناک خبری را با عنوان " ماجرای لغو مجوز کنسرت شهرام ناظری در رشت چه بود؟ "   کار شد که مدیر موسسه فرهنگی‌ـ‌هنری پویندگان رشت ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: برخی سایت‌های خبری با شیطنت خبر لغو کنسرت ناظری را منتشر کردند که کذب است.

به گزارش تابناک گیلان، کنسرت شهرام ناظری و پسرش حافظ با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در تاریخ هشتم بهمن ماه جاری در یک سانس در مجموعه ورزشی کارگران رشت اجرا می‌شود.

مدیر موسسه فرهنگی‌ـ‌هنری پویندگان رشت درباره شایعه لغو کنسرت شهرام ناظری در این شهر، اظهار کرد: برخی سایت‌های خبری با شیطنت خبر لغو کنسرت ناظری را منتشر کردند که کذب است.

احمد صداقتی با بیان اینکه قرارداد تهیه‌کننده و خواننده برای اجرای یک سانس برگزاری کنسرت است، تصریح کرد: ما نیز تنها یک سانس برای اجرای موسیقی سنتی شهرام ناظری درخواست کرده بودیم که با موافقیت اداره کل ارشاد این امر محقق شد.

این مسئول به فارس گفت: تمام یک‌هزار و 500 بلیت کنسرت شهرام ناظری در رشت به فروش رفت و عنوان کرد: فروش تمام بلیت یک سانس کنسرت شهرام ناظری نشانه علاقه‌مندی مردم نسبت به موسیقی سنتی است.

وی تصریح کرد: یک هفته پیش از برگزاری کنسرت شهرام ناظری تمام بلیت به فروش رفت و با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در هشتم بهمن ماه جاری از ساعت 9 شب در سالن کارگران رشت برنامه کنسرت وی اجرا می‌شود.

گفتنی است که بلیت کنسرت شهرام ناظری با قیمت 40، 50 و 60 هزار تومان به فروش رفت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار