مهلت ارسال آثار به سیزدهمین دهمین همایش ملی شیمی تمدید شد .
کد خبر: ۱۷۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 27 January 2016

مهلت ارسال آثار به سیزدهمین دهمین همایش ملی شیمی تمدید شد .

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ دبیر علمی همایش شیمی استان همدان در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه نقش شیمی در صنعت کشور برکسی پوشیده نیست و این رشته درسی بیشترین مقاله های علمی را به خود اختصاص داده است، گفت: یک سوم مقاله های آی اس آی متعلق به اساتید این رشته در سراسر کشور است.

آقای گلبداغی با بیان اینکه تاکنون همایش های بسیاری در این زمینه در سراسر کشور برگزار شده است، افزود : در رابطه با رشته شیمی سمینارها و کنفرانس های زیادی تشکیل و تاکنون ۱۲ دوره همایش کشوری در دانشگاه های سراسر کشور برگزار شده که شهرهای میزبان این همایش ها اصفهان و مشهد بوده اند و دوره سیزدهم آن در همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آبان ماه سایت مربوط به همایش افتتاح شد و تا ۵ بهمن ماه پژوهشگران فرصت دارند مقالات علمی خود را به دبیرخانه ارسال کنند، گفت: این فرصت تا پانزدهم بهمن ماه تمدید و به احتمال زیاد مجددا تا بیست و پنجم بهمن ماه تمدید خواهد شد.

دبیرعلمی همایش شیمی استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۰نفر در این همایش ثبت نام کرده اند، افزود: براساس پیش بینی ها شمار شرکت کنندگان تا ۶۰۰ نفر خواهد رسید که از این تعداد ۴۰ نفر سهمیه پژوهشگران همدانی است.

گلبداغی در خصوص روند بررسی مقاله ها عنوان کرد: بعد از تحویل کامل مقاله ها به دبیرخانه، داوری مقالات آغاز و تا ۳۰ بهمن ماه داوری مقالات به پایان می رسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار