رئیس پلیس‌راه مازندران
رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه گفت: جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری تردد کنند.
کد خبر: ۱۷۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 28 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، جعفر محمدنژاد درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر در ارتفاعات محور لاریجان هراز و گدوک فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک در محورهای مازندران به‌ صورت عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: سطح تمام محورهای مازندران به صورت لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری در آن تردد کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر تمام محورهای مازندران باز است، گفت: ماموران راهداری در محورهای استان حضور دارند.

محمدنژاد ادامه داد: رانندگان تجهیزات زمستانی به‌ ویژه زنجیرچرخ و سوخت به میزان کافی را به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران تصریح کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 24 روز جمعه 9 بهمن‌ماه امسال در تمام بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان(کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 9 بهمن‌ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 23 همان روز از 15 کیلومتری مرزن‌آباد(دزبن) به‌ سمت کرج به‌ صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

محمدنژاد با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز اظهار کرد: تردد انواع کامیون به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه هفت، پنج‌شنبه هشت و جمعه 9 بهمن‌ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلی به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز جمعه 9 بهمن‌ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران با توجه به لغزنده بودن، بیان کرد: به تمام رانندگان وسایل نقلیه توصیه می‌کنیم که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه سلامتی خود و خانواده‌شان را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار