اولین دوره مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی کارگران کشور روز جمعه با انتخاب نفرات و معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۱۷۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 29 January 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان  ، این مسابقات با شرکت 120 نفر از دوند های از استان های سراسر کشور به میزبانی نورآباد مر کز شهرستان دلفان لرستان در دو بخش بانوان و آقایان برگزارشد که در بخش تیمی آقایان، استان آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت و استان های قزوین و تهران نیز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند
در بخش تیمی بانوان نیز تیم های استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی و استان لرستان توانستند مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.
همچنین در بخش انفرادی در رده زیر 30 سال آفایان همایون همتی از کرمانشاه ، محمدرضا ابوترابی از اصفهان و حسین کیهانی از لرستان و در رده بالای 30 سال احسان زینی وند از ایلام ، علی اصغر صابری از خراسان شمالی و ایمان کوشکی از لرستان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند .

در رده بانوان زیر 30 سال نیز فایزه حسن پور از شهرستان دلفان استان لرستان توانست با درخشش خود به مقام قهرمانی دست یابد ، آرزو حیدری از خراسان دشمالی و زهرا مرادی از خراسان رضوی نیز در این رده به عناوین دوم و سوم رسیدند .
همچنین در رده سنی بالای 30 سال بانوان فاطمه عزیزی از خراسان شمالی مقام نخست را به خود اختصاص داد و فاطمه محمدی از خراسان رضوی و فاطمه نصر آبادی از استان اصفهان مقام های دوم و سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.
در مسابقات انفرادی آقایان همایون همتی کرمانشاه به مقام نخست رسید و آقایان محمدرضا ابوترابی از اصفهان و حسین کیانی از لرستان به ترتیب دوم و سوم شدند
در بخش آقایان بالای 20 سال نیز احسان زینی وند نژاد از ایلام اول ،علی اصغر صابری از خراسان شمالی دوم و ایمان کوشکی از استان لرستان مقام سوم رده بالای 30 سال آقایان را به خود اختصاص دادند.

این مسابقات با توجه به حضور دوندگان ملی پوش استارتی شد تا بتوانیم نفرات خود را برای مسابقات 2017 لیتوانی شناسایی کنیم .
با مکاتبات و رایزنی ها در صدد هستیم که مسابقات دو صحرانوردی را نیز به مسابقات جهانی کار گری اضافه کنیم و در این رابظه با فدراسیون جهانی کار گری مکاتباتی شده است که این رشته نیز نیز اضافه شود .
 استان استان لرستان و شهرستان دلفان با برگزار ی عالی این مسابقات نشان دادند که می توانند میزبانانی خوب و شایسته ی برای بر گزاری مسابقات کشوری باشند و بر گزار کنندگان مسابقات بخوبی نشان دادند با نبود امکانات و زیرساخت ها در منطقه توانستد با کمک فرماندار دلفان و عوامل اجرایی این مسابقات به بهترین شکل بر گزار کنند و با توجه به ارزیابی های به عمل آمده از نظر میزبانی ، امکانات و خدمات ارائه شده شرکت کنندگان از دیگر استانها رضایت خود را ابراز داشتند .

 شهرستان دلفان به سبب ار تفاع دو هزار متری از سطح دریا مکان مناسبی بر ای بر گزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی دو میدانی و میزبانی شایسته برای مسابقات دو صحرانوردی ، دوی استقامت و بسیاری از رشته های ورزشی خواهد بود و امیدواریم با توجه به استقبال مردم و مسئولان شهرستان دلفان بتوانیم اردوهای خود را در این منطقه بر گزار کنیم.
فرماندار دلفان برای برگزاری این مسابقات تلاش ها زحمات فراوانی را داشتند که لازم است از وی وآقای آشتاب مدیر کل کار و امور اجتماعی استان لرستان و اداره کل تربیت بدنی استان و دیگر عوامل برگزاری مسابقات قدردانی خود را اعلام نماییم .
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار