کد خبر: ۱۷۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 01 February 2016

به گزارش تابناک یزد،مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان یزد به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و انتخابی تیم استانی داخل سالن مسافت 18متر به میزبانی هیئت میبد برگزار گردید. این دوره از مسابقات با حضور 45 کماندار از شهرستانهای یزد، میبد، اردکان و بافق در رشته های ریکرو و کامپوند و دو بخش بانوان و آقایان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در میبد برگزار شد که در پایان مسابقات در رده سنی نوجوانان رشته ریکرو آقایان رضا شبانی، امید ابراهیم پور و حسین زارعی مقام اول تا سوم را بدست آوردند و در بخش بانوان به ترتیب مبینا فلاح، عاطفه میرجلیلی و مطهره میرحسینی نفرات اول تا سوم شدند.

در بخش ریکرو جوانان آقایان حسین اردکانی مقام اول و علیرضا مختاری مقام دوم را از آن خود کرد و در بخش بانوان رشته ریکرو رده سنی جوانان سمانه رمضانپور مقام اول، سارا میرجلیلی مقام دوم و ریحانه افضلی مقام سوم را کسب کرد.
 در بخش ریکرو آقایان رده سنی بزرگسالان محمد حسین میرشفیعی سکوی اول را از آن خود نمود و مهدی فرخ پور و محمد کمالیان به ترتیب برسکوی دوم و سوم ایستادند. در بخش بانوان نیز مریم نادعلی، فاطمه رادمان و الهه محمد علیان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته کامپوند رده بزرگسالان سید محمد جلیلی نفر اول و وحید زارع زاده نفر دوم شد. در رده سنی جوانان این رشته نیز رضا وکیلی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. در بخش بانوان این رشته مهدیه باقیان بر سکوی نخست ایستاد.
در پایان این مسابقات از کمانداران برتر با اهدای لوح و جوایزی تقدیر گردید.
تماشاگر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار