فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش از دستگیری یکی از سرپل‌های اصلی انتقال بازیگران و ارتباط با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان در جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 01 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسن صنعتکاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در جمع خبرنگاران  از دستگیری یکی از سرپل های اصلی انتقال بازیگران و ارتباط با شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در کیش خبرداد و گفت: یکی از معضلات اصلی جامعه کنونی تهاجم فرهنگی و تهدیدات در حوزه جنگ نرم است.
 
وی افزود: هم اکنون 7 هزار شبکه ماهواره ای در کشور قابل دریافت است که 180 شبکه برنامه های خود را به زبان فارسی پخش می کنند که عناوین اکثر آنها فیلم های مبتذل و موسیقی است که با زمینه های تهدید بنیان خانواده و خارج کردن نسل پویا و جوان جامعه از بطن پیشرفت و توسعه و دور کردن آنان از اصول اخلاقی و ارزش تولید و پخش می شوند.
 
صنعتکاران با اشاره به اینکه این شخص چند هفته پیش بازداشت شده است اظهار کرد: پس از اطلاع سپاه مبنی بر حضور این فرد در جزیره کیش کارهای اطلاعات و شناسایی وی انجام پذیرفت و دستگیر شد.
 
گفتنی است با دستگیری این فرد که مدیرعامل دو شبکه غیر اخلاقی ماهواره ای و یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی سه کشور اروپایی بود این دو شبکه و همچنین ده‌ها صفحه مرتبط با آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی تعطیل شد.
 
به گفته این مقام مسئول، سرورهای اصلی شبکه های ماهواره ای یاد شده در ایران بوده و از داخل کشور مدیریت شده و همچنین یکی از سرورها در کیش مستقر بود که با هوشیاری ماموران اطلاعات و امنیت سپاه شناسایی و کشف شد.
 
گفته شده است که وی که تازگی و با هدایت سرویس اطلاعات خارجی انگلستان درصدد فروش دو شبکه تلویزیونی در اختیار خود به بی‌بی‌سی فارسی بوده و همچنین ارتباطات کاری مهمی با شبکه جم تی‌وی داشته، اقدامات گسترده‌ای در حوزه مسائل غیراخلاقی و با هدف تخریب پایه‌های دینی و اخلاقی جوانان کشورمان طراحی و اجرا می‌کرده است.

منبع:کیش پرس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار