دبیر شورای عالی امنیت ملی دریزد اعلام کرد:
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد که نتیجه رسیدن مذاکرات و رفع تحریم‌های ظالمانه 12 ساله، فرصت خدمت بیشتری در حوزه اقتصادی فراهم شده است.
کد خبر: ۱۷۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 11 February 2016
به گزارش تابناک یزد، علی شمحانی امروز در سخنرانی راهپیمایی 22بهمن مردم یزد با بیان این مطلب اظهار داشت:مشکل کشور در حال حاضر، مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

به گفته وی،در بعضی حوزه ها از جمله حوزه اقتصادی دچار چالش هستیم که لازم است برای رفع آنها بیشتر تلاش شود.

وی بااشاره به اینکه شرایط جهانی و منطقه ای فرصت را برای کشور فراهم کرده است،تصریح کرد: طی این چند سال با حضور در صحنه مردم تعرض‌ها با ناکامی همراه شد، البته دشمنان توانستند مشکلاتی ایجاد کنند اما جمهوری اسلامی ایران توانست مانند مرجع و الگوی حکومت دینی در منطقه باقی بماند.

وی افزود: حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز سال نو، حضور مردم را پرشکوه‌تر از سایر تجمعات نشان خواهد داد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین دربخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: زمانی که امام خمینی(ره) در غربت بود یزد یکی از مراکز اصلی توحید و اشاعه اندیشه های امام توسط شهید صدوقی بود و این موضوع هیچگاه فراموش شدنی نیست.

شمخانی گفت:در اربعین و چهلم قیام مردم تبریز، در یزد غوغایی بر پا شد و مردم به خیابانها آمدند که هرگز فراموش نمی شود.
وی تصریح کرد: مردم یزد بعنوان استان دارالعباده، الگویی از زندگی اقتصاد مقاومتی را طراحی و اجرا می کنند که باید به این الگو افتخار کنند و آن را توسعه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار