کد خبر: ۱۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 03 April 2015
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: در نوروز امسال ۱۰ تور البرزگردی رایگان در استان البرز برگزار شده که ۴۰۰ نفر در این تورها شرکت کرده‌ و با جاذبه‌های استان آشنا شدند.

احمد ترکاشوند با اشاره به نقاط گردشگری استان البرز، اظهار داشت: سد امیرکبیر، سد طالقان، کاخ شهرستانک، روستای برغان، روستای ورده، تکیه سپهسالار و روستاهای طالقان به ترتیب مهمترین نقاط گردشگری البرز هستند که بیشترین تعداد بازدیدکننده را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری تورهای البرزگردی در ایام نوروز، افزود: در نوروز امسال 10 تور البرزگردی رایگان در استان البرز برگزار شده که 400 نفر در این تورها شرکت کرده‌ و با جاذبه‌های گردشگری استان آشنا شدند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز خاطرنشان کرد: در این تورها از روستای برغان، ورده، جاده چالوس، اشتهارد، سدطالقان و دیگر روستاهای استان البرز بازدید شده است.

وی بیان کرد: امسال میزان بازدیدکنندگان از مناطق گردشگری البرز نسبت به سال گذشته بیشتر بوده و گردشگران بیشتری برای بازدید وارد این استان شده‌اند.

ترکاشوند با اشاره به تعداد بازدیدکنندگان از مناطق گردشگری البرز گفت: در مجموع 2 میلیون و 238 هزار و 700 نفر از 27 اسفند 93 تا هشتم فروردین‌ماه از جاذبه‌های گردشگری استان البرز بازدید کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
سلام ، رایگان؟!!!
یعنی 15 هزار تومان پولی نبوده است؟
سال 93ده هزار تومان ، سال 92 شش هزار تومان و سال 91 دوهزار و پانصد تومان بود!!
تقریبا سالی50 درصد افزایش
مدیر پایگاه تابناک البرز محتوای این پیام را تایید نمی کند، اما به زودی گزارش جامعی درباره صحت خبر فوق منتشر خواهد کرد. ضمن اینکه منبع خبر فوق نیز تابناک نبوده است.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
تابناک عزیز در ادامه پیام قبلی عرض کنم من در 3 سال گذشته در این تورها شرکت کردم ولی امسال نه.
اگه از مسئولین مربوطه سئوال کنید خواهند گفت هزینه بیمه گردشگران بوده است.باور ندارید بپرسید.
ضمنا اتوبوسهایی که استفاده میشه اتوبوسهای داخل شهره اونم از نوع بدش که گردشگر را خیلی اذیت میکند مخصوصا در مسافتهای طولانی مثل طالقان و اشتهارد.
ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار