مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز:بازی‌های تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا رفت و برگشت شده است
کد خبر: ۱۸۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 15 February 2016
سعید عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از روز شنبه اقدامات برای بازی رایگان تراکتورسازی برابر سپاهان را انجام داده و در مورد نامه‌نگاری‌های لازم صورت گرفته با آقای تاج هم صحبت کردم و در نهایت موافقت سازمان لیگ را گرفته و بازی تیم تراکتورسازی با سپاهان اصفهان رایگان برگزار می‌شود.

وی گفت: برای اطلاع‌رسانی از این بازی نزدیک به 15 بنر طراحی و چاپ می‌شود و در نقاط پر تردد شهر نصب خواهد شد تا تماشاگر بیشتری برای بازی تراکتورسازی با سپاهان در ورزشگاه حضور یابند و سعی کردیم از ابتدای ورودی اتوبان کسایی اتوبوس فراهم کنیم.

عباسی گفت: با تعویق بازی الهلال عربستان، بازی‌های تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا به صورت رفت و برگشت شده و ابتدا باید با الجزیره امارات به صورت رفت و برگشت بازی کنیم و بعد به مصاف پاختکور خواهیم رفت و در آخر با تیم عربستانی بازی داریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: من درباره رای بازی راه‌آهن باید بگویم که تمام پیگیری‌های یک باشگاه فعال در مورد آرای کمیته انضباطی را داشته و چندین بار جلسه با آقای حسن‌زاده گذاشته و حتی به وی گفتم که مشکل تیم ما در گذشته متاسفانه عدم پیگیری آرای صادر بوده و به علت عدم پیگیری در استیناف آرای صادره بدوی تایید می‌شد.

وی گفت: نامه طولانی به کمیته انضباطی نوشته و همچنین در دیدار با رئیس کمیته انضباطی گفتم تیم‌هایی که تماشاگر بیشتری داشته، مسائل انضباطی هم بیشتر دارند و با توجه به دفاعیات باشگاه مبلغ جریمه نصف شد، هر چند انتظار داشتیم که تمام مبلغ جریمه بخشوده می‌شد، اما تلاش و پیگیری باشگاه به کاهش مبلغ جریمه منجر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار