رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: حضور گسترده و چشمگیر مردم سبب شده تا مردم در صف های طویل در انتظار برای انداختن رأی خود در صندوق باشند.
کد خبر: ۱۸۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 26 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در حاشیه حضورش در مسجد قدس بندرعباس جهت انداختن رأی خود به صندوق های اخذ رأی، افزود: روز موعود فرا رسید و حضور پرشور مردم را مشاهده می کنیم که از پیر و جوان همه در این حماسه سیاسی حضور یافته اند.
 
وی با بیان اینکه بیش از 30 دقیقه در صف ایستاده ام تا نوبت به بنده برای انداختن رأی در صندوق برسد، اظهار کرد: استقبال مردم بسیار چشمگیر و گسترده است و این موضوع علاقه مردم به نظام و مقام معظم رهبری را نشان می دهد.
 
حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه از مردم می خواهم براساس آموزه های دین مبین اسلام در کار خیر و نیک بشتابند، خاطرنشان کرد: امیدوارم عوامل اجرایی در انتخابات در روند رأی گیری مردم تسریع به عمل آورند تا صف های انتظار کاهش یابد.
 
این مقام مسئول همچنین در خصوص تمهیدات دادگستری هرمزگان در روند اجرایی انتخابات، اضافه کرد: دادگستری بر حسب دستورالعمل ریاست قوه قضاییه از 5 ماه گذشته با تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی تمامی مراحل انتخابات از قبل ثبت نام تا پس از پایان رأی گیری را رصد می کند.
 
حجت الاسلام اکبری ادامه داد: شعب رسیدگی به جرایم انتخاباتی فعالی می باشد و تاکنون تمامی روند برگزاری انتخابات سالم بوده و شکایتی گزارش نشده است.
 
وی در پایان گفت: این شعب همچنان فعالی بوده و هر گزارشی که بدستمان برسد در این خصوص به صورت ویژه و سریع رسیدگی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار