۱۰ هزار نهال بین شهروندان همدانی توزیع می شود .
کد خبر: ۱۸۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 01 March 2016

۱۰ هزار نهال بین شهروندان همدانی توزیع می شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به برنامه های شهرداری در هفته منابع طبیعی گفت: شهرداری همدان تصمیم دارد امسال هم مانند سال گذشته با کاشت ۸ هزار نهال یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی دارد.

مجید درویشی گفت: برنامه‌های هفته منابع طبیعی و هفته درختکاری سازمان پارکها و فضای سبز را شامل توزیع ۱۰ هزار نهال در هشت پایگاه به شهروندان همدانی در هفته درختکاری (در محل‌های پارک مردم، آرامگاه بوعلی، پارک کودک، پارک اعتمادیه، شهرک شهید مدنی، پارک شهدای خضر، آرامگاه باباطاهر، بوستان باهنر) و در ایستگاه‌های بازیافت (میدان مدرس، میدان بیمه، میدان فردوسی، سعیدیه، شهرک الوند، شهرک شهید مدنی، پمپ بنزین رسالت، پارک شهید چمران، میدان فلسطین، شهرک فرهنگیان، بلوار نظربیگ، بلوار خرمرودی، پارک لاله) عنوان کرد.

وی ادامه داد: روز شنبه ۱۵ اسفندماه همایش کودکان و تجمع کودکان با لباس‌های شاد و رنگارنگ در مناطق چهارگانه شهرداری همدان (تالار فجر، پارک کودک، آرامگاه باباطاهر، شهرک شهید مدنی) با در دست داشتن پرچم‌هایی با متن روز درختکاری و اجرای سرود برگزار خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان ادامه داد: همچنین شماره تلفن‌های امور شهری مناطق چهارگانه شهرداری همدان برای پاسخگویی به شهروندان محترم جهت توزیع نهال رایگان و کاشت نهال در منازل مسکونی آنها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در طول هفته درختکاری از طریق تلفن و تارنمایی که از طریق مناطق اعلام می‌شود شهروندان می‌توانند درخواست کاشت نهال داده تا از طریق پیمانکاران فضای سبز در مناطق چهارگانه و در ساعات ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر بر اساس فهرست، نهال تهیه شده به در منازل رفته تا کاشت آنها صورت گیرد.

درویشی اظهار کرد: روز یکشنبه ۱۶ اسفندماه نیز برگزاری مراسم روز درختکاری در باغ ایرانی و دعوت از تنی چند از خانواده معظم شهداء و خانواده شهدای شهرداری و غرس نهال به نام و یاد ۸ هزار شهدای والامقام استان همدان و اهدای لوح تقدیر به شهروندان نمونه و کارگران نمونه همراه اهدای گل انجام خواهد شد.

روز ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است که نخستین روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند روز ‌درختکاری است


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار