طرح گشت و بازرسی شبانه HSE در بندر شهید رجایی برای نخستین بار در سطح بنادر کشور اجرایی شد.
کد خبر: ۱۸۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 29 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در افتتاحیه گشت و بازرسی شبانه HSE که با حضور مدیران عملیاتی و HSE شرکت های فعال در این بندر برگزار شد، اظهار داشت: ارتقاء شاخص های بهره وری،‌ کاهش هزینه ها و توسعه پایدار در بنادر تجاری بدون در نظر گرفتن شاخص های بهداشت ایمنی و محیط زیست میسر نخواهد بود.

حمیدرضا محمد حسینی با بیان این که از سال های گذشته در بندر شهید رجایی تبدیل منابع به ثروت با ارتقای شاخص های HSE در دستور کار قرار گرفته است، افزود: نیروی انسانی،‌ تجهیزات، محیط زیست،‌ تاسیسات بندری و غیره از جمله منابعی محسوب می شود که استفاده بهینه از هر کدام از این عوامل، بازدهی بالا،‌ کاهش هزینه ها و رقابت پذیری را برای بندر به دنبال خواهد داشت.

محمدحسینی با اشاره به تاکیدات و حمایت های مدیر کل محترم بنادر استان در خصوص اجرای گشت های بازرسی شبانه HSE در بندر شهید رجایی، گزارشی از اهداف اجرای این طرح ارایه کرد و از همکاری تعدادی از شرکت های فعال این بندر در اجرای طرح مذکور ابراز قدردانی کرد. 

مدیر مرکز HSE بندر شهید رجایی نیز در این جلسه، از فرهنگ سازی و هم افزایی نیروها، استفاده از تمام ظرفیت ها به منظور کنترل عوامل آسیب رسان در محیط های کاری و ارتقاء سطح آموزش عمومی در سطح بندر به عنوان مهمترین اهداف اجراء گشت و بازرسی شبانه HSE سخن به میان آورد.

سید سلیمان موسوی با اعلام این مطلب که این طرح برای نخستین بار در سطح بنادر کشور اجرا شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 40 نفر نیروی انسانی متخصص و هفت دستگاه خودرو برای انجام گشت و بازرسی در این طرح مشارکت دارند.

موسوی در پایان خواستار توجه و همکاری بیش از پیش تمامی شرکت ها و ادارات ناظر با تیم های بازرسی جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف این طرح شد.

مرکز HSE مجتمع بندری شهید رجایی، با هدف ساماندهی و بهبود وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست فعالیتهای بندری مجتمع بندری شهید رجایی از تاریخ 7 مهرماه 89 مشغول فعالیت است.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار