مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند جزئیات جشنواره لبخند نوروزی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۹۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 01 March 2016
سید اکبر علوی مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اشاره به جشنواره لبخند نوروزی گفت: این جشنواره از ۵ اسفند آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ۹۵ ادامه خواهد داشت. جوایز ویژه‌ای برای این جشنواره در نظر گرفته‌ایم که برخی از آنها عبارتند از ۷ دستگاه خودروی پژو پارس، لوازم خانگی و ۱۳۹۵ کارت اعتباری در قالب ۱۰ میلیون، ۵ میلیون، ۳ میلیون و ۲ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه دامنه تخفیفات تا ۳۵ درصد خواهد بود، گفت: در ۴ نشستی که با بیش از ۱۰۰ تامین‌کننده اصلی داشته‌ایم، برنامه جامع و منظمی را درباره تخفیفات طراحی کرده‌ایم که دامنه تخفیفات را در همه محصولات تا ۳۵ رسانده‌ایم؛ ضمن اینکه برخی محصولات در فروشگاه شهروند در این جشنواره تا ۵۰ درصد تخفیف هم خواهد داشت.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با اشاره به ایام فاطمیه گفت: بعد از این ایام همه فروشگاه‌ها اقدام به چیدن سفره هفت‌سین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهروند ۱۷ شهریور پیش از عید افتتاح خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر مجموعه‌های شبانه‌روزی ما شامل بهرود، حکیمیه، بهاران، بیهقی و بوستان است که امسال با افتتاح شهروند ۱۷ شهریور این مجموعه نیز از همان ابتدا شبانه‌روزی خواهد شد.

علوی افزود: در ایام نوروز شهروندهای بوستان، بیهقی، حکیمیه، المپیک و ۱۷ شهریور فعال خواهند بود، ضمن اینکه ساعت کار فروشگاه‌های شهروند نیز دو ساعت بیشتر از ایام عادی است.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فروش مجازی اشاره کرد و گفت: در سال ۹۴ فروش مجازی‌مان نسبت به سال ۹۳، ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، اما ما معتقدیم فروش مجازی ما باید خیلی بیش از اینها باشد و تنگاتنگ فروش حضوری حرکت کند.

وی افزود: ما کمیته‌ای را به نام کمیته توسعه طراحی کرده‌ایم و امسال بیش از ۱۴ فروشگاه برای افتتاح دیدیم.

علوی با بیان این مطلب که رشد فروش ما ۲۵ درصد بوده است، گفت: هدف ما توسعه فروشگاه‌ها و به روز کردن تجهیزات است.

وی درخصوص ادامه طرح تخفیفات ویژه در شعبات فروشگاه شهروند پایین‌تر از میدان انقلاب گفت: این طرح ادامه پیدا خواهد کرد و همچنان فروشگاه‌های شهروند پایین‌تر از محور میدان انقلاب با تخفیفات ویژه کالاها را در اختیار مردم و شهروندان قرار خواهند داد. در مدت اجرای این طرح میزان خرید خانوارها در این مناطق افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در خاتمه گفت: امروز بیست و یکمین سالگرد تاسیس و راه‌اندازی فروشگاه شهروند بیهقی بود که به همین منظور مراسمی نیز در این فروشگاه برگزار شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار