تابناک: حوزه هنری استان اصفهان با در اختیار گذاردن سینماهای سوره و خانواده برای نمایش فیلم و همچنین سینما سپاهان برای اختتامیه این جشنواره از آغاز تا پایان با این جشنواره همکاری کرده است.
کد خبر: ۱۹۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 04 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ستاد خبری جشنواره حسنات، سید مهدی سیدین‌نیا رئیس حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به مشارکت گسترده حوزه هنری در جشنواره حسنات گفت: در حالی به اختتامیه پنجمین دوره جشنواره حسنات نزدیک می شویم که شاهد حضور سینمادوستان و علاقه مندان فیلم های کوتاه و استقبال گسترده از این جشنواره بوده ایم .

جشنواره حسنات در طول سالهای اخیر در میان عموم مردم جامعه و به ویژه فیلمسازان جا افتاده است و ارسال 2200 اثر به این جشنواره نشانه استقبال بالای فیلمسازان از این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در طول چهار دوره برگزاری توانسته روند رو به پیشرفت خود را حفظ کند و امسال نیز پنجمین دوره را برگزار خواهد کرد، افزود: جشنواره‌های موضوعی محدودیت ایجاد می‌کند و بر این اساس این موضوع که بیش از دو هزار اثر برای یک جشنواره موضوعی ارسال شده است نشانه تاثیرگذاری خوب این جشنواره در جامعه است.

رئیس حوزه هنری اصفهان ابراز داشت: اگر دست‌اندرکاران جشنواره حسنات بتوانند برای تولید فیلم سرمایه‌گذاری کنند تا فیلمسازان از امکانات و پشتیبانی‌های لازم در این زمینه برخوردار شوند در افزایش کیفیت فیلم‌ها موثر خواهد بود بدین معنا که با توجه به اینکه حضور سرمایه‌گذار خوب از فاکتورهای تولید فیلم خوب است، علاوه بر پشتیبانی معنوی و آموزشی حمایت مادی نیز از تولید فیلم انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: پیشنهاد دارم در کنار نمایش فیلم‌های کوتاه در جشنواره چند فیلم بلند با موضوع حسنات نیز در بخش جنبی جشنواره به نمایش درآید که به یقین تاثیرگذاری خود را بر مخاطب نشان خواهد داد.

سیدین نیا در ارتباط با همکاری حوزه هنری وجشنواره حسنات برای ساخت این فیلم‌ها در راستای پیشنهاد ارائه شده، گفت: پیشنهاد خوبی است و ازدیدگاه من باید دست اندرکاران، پس از برگزاری جشنواره به سراغ مجموعه‌های مختلف بروند تا با همیاری آنها مجموعه‌های مختلف از جمله حوزه هنری در کنار این عزیزان قرار گرفته و در حد وسع خود در این ارتباط کمک کند.

وی با اشاره به امکان همکاری حوزه هنری و جشنواره حسنات برای پخش فیلم‌های جشنواره نیز ابراز داشت: از دیدگاه من سینمای هنر و تجربه فرصت مناسبی برای اکران فیلم‌هایی است که پای آن به اکران عمومی نمی‌سد .

رئیس حوزه هنری اصفهان تاکید کرد: این سینما فرصت خوبی بری فیلمسازان جشنواره حسنات نیز هست تا هم فیلم‌هایی از این دست به دست مخاطب برسد و هم زحمت فیلمساز هدر نرود.

وی با اشاره به ادامه همکاری حوزه هنری با جشنواره حسنات افزود: حوزه هنری استان اصفهان با در اختیار گذاردن سینماهای سوره و خانواده برای نمایش فیلم و همچنین سینما سپاهان برای اختتامیه این جشنواره از آغاز تا پایان با این جشنواره همکاری کرده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :