مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سعی کرده ایم تا گردشگری در کیش به نقاط خاص محدود نشود و کیش به صورت یکپارچه در خدمت گردشگری باشد.
کد خبر: ۱۹۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 05 March 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از کیش پرس، علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش  در حاشیه نهیمن نمایشگاه گردشگری و سفر کیش در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: در توسعه فضای گردشگری در کیش به رشد قابل ملاحظه ای دست یافته ایم و با 38 هتل در حال ساخت تعداد هتل ها به 45 هتل در حال بهره برداری خواهد رسید.
 
   وی به تلاش های صورت گرفته در راستای استفاده از تمامی پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری در کیش اشاره و بیان کرد: تلاش شده تا با استفاده از جاذبه های متعدد شهری در بخش های مختلف، کیش به صورت یکپارچه در خدمت گردشگری قرار بگیرد و گردشگری به نقاط خاص محدود نشود.
 
   وی افزود: طرح جامع هندورابی آماده است و هم اکنون مراحل تصویب را طی می کند و به محض تصویب طرح توسعه هندورابی با سرعت عملیاتی خواهد شود.
 
   مونسان ادامه داد: تا پایان سال عملیات ساخت فرودگاه هندورابی به پایان خواهد رسید و اولین هواپیما در این فرودگاه خواهد نشست. همچنین عملیات ساخت بندرگاه نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
   وی با بیان اینکه اقدامت زیرساختی لازم در جزیره هندورابی آماده شده است گفت: فضای اقامتی و هتل هندورابی مشغول فعالیت است و تامین آب شیرین، برق و توسعه فضای سبز نیز از اقدامات انجام شده در جزیره هندورابی است. 
 
رئیس هیت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش را رابطه با افزایش قیمت هتل ها در کیش،تصریح کرد: ما هیچ برنامه ای برای افزایش قمیت نداریم و سقف افزایش قیمت همان 12 دررصدی است که در کل کشور اعلام شده است.
 
 وی با تاکید براینکه در تمام دنیا فصل های پرترافیک و کم ترافیک سال وجود دارد، اظهار کرد: همانطور که در ایام کم ترافیک قیمت ها تا 50 درصد کاهش پیدا می کند در ایام پرترافیک نیز برای رعایت حال سرمایه گذاران قیمت ها افزایش می یابد.
 
   مونسان به توسعه ناوگان هوایی اشاره کرد و افزود: 2 فروند هواپیمای 321 که جزء هواپیمای های جدید است خریداری شده و تا پایان اردیبهشت به ناوگان هوایی افزوده می شود و بنا داریم این تعداد را تا10 هواپیما در سال 95 افزایش دهیم.
 
 نهمین نمایشگاه بین الملی گردشگری و سفر کیش از 11 تا 14 اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش درحال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار