استاندار مازندران
استاندار مازندران گفت: باید شیوه صادرات مازندران به شیوه صادرات بین المللی و کشورهای پیشتاز باشد.
کد خبر: ۱۹۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 07 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح درجلسه سرعت بخشی به صادرات غیرنفتی در ساری گفت:یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید همکاری اقتصادی سیاسی با کشورهای منطقه است.

وی با اشاره به ورود هیئت منگستائو و آستارا خان در سال 93 به مازندران افزود: وقتی در آستارا خان بودیم درباره صادرات با بانک‌ها رایزنی هایی شد و خوشبختانه اکنون در موضوع انتقال و ارتباطات مالی مشکلی وجود ندارد و اتفاقات بی نظیری در زمینه فعالیت های اقتصادی محقق شده است.

استاندار مازندران تصریح کرد: در مدت دو سال 60 درصد از زیرساخت مازندران در حمل و نقل کالا افزایش یافته است.

وی افزود: از مشکلات صادرات انتقال ارز بود و خوشبختانه این مشکلات حل شده و امروز باید عقب‌ماندگی سال‌های قبل و وقت های از دست رفته را جبران کنیم.

فلاح با اشاره به اینکه مازندران بالاترین تولید مرغ را در کشور دارد، اظهار کرد: باید در تولید این ماده پروتئنی با کیفیت صادرات محور باشیم.

وی بیان کرد: باید شیوه صادرات مازندران به شیوه صادرات بین المللی و کشورهای پیشتاز باشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه دیروز با هیئت نروژی در حوزه آبزیان گفت‌وگو شده است، عنوان کرد: قرارداد برقی کردن راه آهن شمال که 350 کیلومتر مربوط به مازندران است که یک میلیارد و 3300 یورو آن در حال سرمایه‌گذاری است در حال انجام است.

وی افزود: در موضوع کشتی‌رانی، افزایش تولید محصولات باغی، تعامل با بانک‌ها و بخش خصوصی تعامل لازم انجام شده است.

فلاح با بیان اینکه مازندران جزو استان‌های درجه یک گردشگری کشور است اما از داشتن هتل های مناسب گردشگری برخوردار نیست، گفت: اکنون 20 هتل 4 ستاره در استان در حال ساخت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار