رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر از شهرداری خواست به صورت اورژانسی وضعیت رود دره فرحزاد را ساماندهی کند.
کد خبر: ۱۹۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 15 March 2016
محسن سرخو در تذکر پیش از دستور دویست و چهل و ششمین جلسه شورا با اشاره به اینکه رود دره فرحزاد در خط مرزی منطقه ۲ و ۵ واقع شده است، گفت: شهرداری تهران زحمات زیادی برای تملک و تخریب املاکی که در این منطقه قرار داشته اند کشیده است اما به نظر می رسد این پروژه نیاز دارد در ابعاد فرامنطقه ای دیده شود.

وی از شهردار تهران و معاون های شهرسازی و عمران خواست این پروژه را به صورت فرامنطقه ای در دستور کار قرار دهند تا شهروندان فرصت استفاده و بهره گیری از فضای سبز ناب این منطقه داشته باشند.

سرخو با انتقاد از اینکه شهروندان زباله های خود را در روددره رها کرده اند و در جای به جای این روددره معتادان در روز روشن پرسه زنی و استعمال مواد مخدر می کنند، افزود: از نیروی انتظامی می خواهم هرچه زودتر معضل معتادان این منطقه را برطرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان باید بتوانند از این فضای زیبا و درختان کهنسال بهره مند شوند، نسبت به تردد کودکان بسیار زیادی که در این منطقه سکونت دارند در فضای روددره در کنار معتادان هشدار داد و گفت: چه انتظاری داریم وقتی این کودکان در این فضا پرورش یابند و در آینده آسیب نبینند.

سرخو تاکید کرد: از شهرداری می خواهم به طور اورژانسی به این موضوع رسیدگی کند و رویکرد فرامنطقه ای وضعیت روددره را سامان ببخشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار