کد خبر: ۲۰۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶ 20 March 2016

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز بر لزوم توجه به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این استان تأکید کرد.

عبدالناصر میرچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین مقوله‌هایی که باید در این استان به صورت دقیق و درست انجام شود جذب گردشگران بوده که تحقق این مهم نیازمند توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان است.

وی ادامه داد: اکنون زیرساخت‌های گردشگری در این استان متناسب با نیازها نیست و همین ما را در جذب گردشگر با مشکلاتی مواجه کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز با بیان اینکه جذب گردشگر تأثیرات بسیار مهمی در توسعه اقتصادی دارد، خاطرنشان کرد: باید تمهیدات لازم در خصوص توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این استان فراهم شود که با توجه به وجود مراکز گردشگری در این استان می‌توانیم در این بخش بسیار موفق عمل کنیم.

میرچی با بیان اینکه وجود زیباترین جاده جهان در این استان یکی از مهمترین مزیت‌های استان البرز در جذب گردشگر است، خاطرنشان کرد: وجود جاده چالوس توانسته گردشگران بسیاری را به خودجلب کند اما به دلیل کمبود زیرساخت‌ها استان البرز برای بسیاری از گردشگران تنها جنبه گذری داشته که این امر به ضرر استان است.

وی با اعلام اینکه به صنعت گردشگری در استان البرز باید اهتمام ویژه‌ای شود، افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای پیشرفت اقتصادی در استان، توسعه صنعت گردشگری است که می‌تواند در زمینه رونق کسب و کار نیز تأثیرات بسیار زیادی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار