رئیس ستاد اقامه نماز استان قم از اجرای طرح ترنم تبسم با موضوع گسترش فرهنگ نماز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۸ 21 March 2016
به گزارش تابناک قم، محمد خامه‌یار با اشاره به اجرای طرح ترنم تبسم در سطح استان افزود: این طرح با هدف ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی در مقوله نماز و نیز تجهیز مساجد و نمازخانه‌های بین راهی برای رفاه حال مسافرین و زائرین برگزار شد.

خامه‌یار با اشاره به توزیع بیش از 300 هزار بروشور و 2 هزار لوح فشرده با موضوع نماز با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: 7 نمازخانه توسط سپاه و 20 نمازخانه توسط شهرداری برای این طرح اختصاص یافته است.

وی با اشاره بازدید 110 نمازخانه بین راهی و تجهیز آنها برای ایام نوروز ادامه داد: در برخی از این نمازخانه‌های بین راهی نماز جماعت برگزار می‌شود که به‌طور ویژه در مسجد اهل بیت(ع)، واقع در عوارضی قم- تهران، در کنار برگزاری نماز جماعت، برای پاسخگویی به مسائل شرعی برای بانوان و آقایان به صورت شبانه‌روزی مبلغان مستقر هستند.

خامه‌یار با بیان شروع طرح «ترنم تبسم» پیش از ایام نوروز افزود: این طرح با مشارکت کمیته متشکل از ستاد اقامه نماز، معاونت امور زائرین استانداری، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان گردشگری و میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی، در سطح استان و اماکن مذهبی بین راهی استان در حال برگزاری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار