کد خبر: ۲۰۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 22 March 2016
مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان از استقرار تیم درمان اضطراری در 16 شعبه این جمعیت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا خصوصی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات استان با اشاره به تمهیدات اندیشیده برای ایام نوروز اظهار کرد: امدادگران و نجات‌گران به صورت شبانه‌روزی در پایگاه‌های ثابت آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

وی حضور جوانان امدادگر در حوزه درمان سیار را از هشت صبح تا 10 شب عنوان کرد و گفت: در حوزه امداد و نجات 62 خودروی امدادی شامل نجات، قایق، خودروی ویژه عملیات و پشتیبانی و... حضور دارند.

این مسئول از ایجاد 27 پایگاه بین‌شهری ثابت و سیار و موقت جاده‌ای در گیلان خبر داد و افزود: پایگاه‌های دریایی، سه مرکز ویژه، مرکز کنترل عملیات، 25 پایگاه راهنمای مسافران، 17 خیمه دوستدار کودک و 18 خیمه نماز و... برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی آماده هستند.

وی با بیان اینکه دو هزار و 100 امدادگر و نجات‌گر در نوروز جاری به مسافران خدمات ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد: 16 تیم چهار نفره متشکل از داوطلبان امدادگر، جوانان، پزشک و پیراپزشک به افراد آسیب‌دیده در جاده‌های استان خدمات ارائه می‌دهند.

خصوصی به‌کارگیری 25 دستگاه آمبولانس، 11 خودروی نجات، 9 دستگاه قایق و یک فروند بالگرد و... را از دیگر امکانات در طرح نوروزی هلال‌احمر گیلان برشمرد.

وی با بیان اینکه تیم درمان اضطراری در درمانگاه صلح و 16 شعبه هلال احمر گیلان مستقر شده است، خاطرنشان کرد: این تیم آماده ارائه خدمات به مسافران، شهروندان، سالمندان و نیازمندان است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان با تصریح بر اینکه در طرح نوروزی 95 در مجموع بیش از 3 هزار و 800 نفر عضو این جمعیت فعالیت دارند، یادآور شد: مرکز شعب جمعیت هلال‌ احمر گیلان آماده خدمت‌رسانی به مسافران و شهروندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار