به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز قزوین، صبح امروز، سوم فروردین ماه به دست فرزند، شهید مدافع حرم، حجت اسدی در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۲۰۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 22 March 2016
به گزارش تابناک از قزوین، پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز  قزوین با حضور نصرتی، شهردار قزوین، اعضای شورای شهر، محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس، بیدخام، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و حبیبی،معاون امور عمرانی استانداری قزوین افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت:جشنواره بازی و اسباب بازی فرصت مناسبی برای معرفی استان قزوین به دنیاست.

وزیری نژاد خاطر نشان کرد: معرفي توانمندی های قزوين در سطح ملي و بين المللي یکی از اهداف مهم برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز است که به طور قطع در قالب چنین جشنواره هایی می توان کهن شهر تاریخ را در رسانه های ملی و بین المللی معرفی کرد.

این مسئول از حضور 54 کشور در پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی قزوین کودکان دیروز و امروز قزوین خبر داد و گفت: این کشور ها با عروسک های شناسنامه دار و  متناسب با پوشش محلی کشورشان در پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی قزوین کودکان دیروز و امروز قزوین حضور یافته اند.

وی افزود:انگلستان،ایتالیا،فنلاند،آلمان،استرالیا،یونان،مکزیک،اسپانیا،لهستان، فریقا،ژاپن،آمریکای لاتین،تاجیکستان،هندوستان،چین،کره جنوبی،افغانستان،پاکستان از جمله کشورهایی هستند که عروسک هایشان در این جشنواره به نمایش در می آید.

در این جشنواره ۹۰ غرفه شامل کارگاه های مختلف آموزشی، فرهنگی و فروشگاهی با موضوع آثار تاریخی، بازی های بومی و محلی، عروسک های بافتنی، نقاشی، رصد آسمان، سلامت کودکان و بازی های رایانه ای کنترل شده در فضایی به مساحت دو هکتار در سرای سعد السلطنه  قزوین پذایری علاقه مندان است.

جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی تا دوازدهم فروردین دایر خواهد بود و دراین مدت  خیابان امام خمینی(ره) به منظور رفاه بازید کنندگان از این جشنواره دوطرفه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار