حبیب اله خجسته پورفرماندار خرم آباد در بازدید از پایگاههای مرکزی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش خرم آباد از نقش برجسته آموزش و پرورش در پذیرش و اسکان مسافران نوروزی تقدیر کرد و گفت : نقش آموزش و پرورش در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۲۰۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰ 24 March 2016


به گزارش تابناک لرستان ،حبیب اله خجسته پورفرماندار خرم آباد در بازدید از پایگاههای مرکزی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش خرم آباد از نقش برجسته آموزش و پرورش در پذیرش و اسکان مسافران نوروزی تقدیر کرد و گفت : نقش آموزش و پرورش در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان،فرماندار شهرستان خرمآباد گفت: نقش آموزش و پرورش در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی غیرقابل انکار است.

خجستهپور در بازدید از پایگاههای مرکزی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش خرمآباد از نقش برجسته آموزش و پرورش در پذیرش و اسکان مسافران نوروزی تقدیر کرد و افزود: نقش آموزش و پرورش در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی غیرقابل انکار است.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش از تمام ظرفیت و بضاعت خود برای خدمت مطلوب به مسافران نوروزی استفاده کرده است.

فرماندار خرم‏ آباد تصریح کرد: کار خدمترسانی به مسافران نوروزی باید بهصورت فرایندی و با تعامل دستگاههای اجرایی صورت گیرد تا رضایت خاطر مهمانان را جلب کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار