فیلم نامه حمید درخشان به‌عنوان سرمربی تیم خونه به خونه معارفه شد.
کد خبر: ۲۰۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵ 25 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم خونه به خونه معارفه شد و او جانشین اکبر میثاقیانی خواهد شد که به مانند فرشاد پیوس در بهترین شرایط ممکن و دربالای جدول ، با توجه به اختلافاتی که فی ما بین او و مدیران باشگاه ایجاد شد از این تیم جدا شد.

پس از جدایی اکبر میثاقیان از تیم خونه به خونه بابل و پیوستن این مربی به مس کرمان مسئولان باشگاه خونه به خونه بابل مذاکرات خود را با سایر مربیان لیگ برتری آغاز کرده و در نهایت با حمید درخشان به توافق رسیدند.

مسئولان باشگاه بابلی که امسال برای صعود این تیم به لیگ برتر هزینه‌های زیادی را انجام دادند پس از برکناری میثاقیان حالا با درخشان در ادامه رقابت‌های لیگ آزادگان توافق کرده اند و امروز رسما درخشان را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند.

همچنین علی کریمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، به عنوان مشاور مدیرعامل باشگاه خونه به خونه در امور فنی انتخاب و از این پس در این سمت در باشگاه بابلی همکاری خواهد کرد.

حمید درخشان که امروز قرارداد رسمی اش برای هدایت خونه به خونه بابل را به امضا رساند، درباره همکاری اش با این باشگاه می گوید: از چند روز قبل مسئولان تیم خونه به خونه با من تماس گرفتند و خواهان حضورم در این تیم شدند. کمی دودل بودم اما مدیریت خوب باشگاه و اینکه بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند، باعث شد تا به پیشنهادشان جواب مثبت بدهم.

او صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: مجموعه باشگاه خونه به خونه زحمات زیادی کشیده تا این تیم لیگ برتری شود. همه شرایط برای این صعود مهیا است. حتی مسئولان استانی نیز برای صعود خونه به خونه تلاش می کنند. هفته های باقیمانده کار دشواری داریم اما نهایت تلاشمان را به کار می گیریم تا برای نخستین بار مردم بابل را با صعود به لیگ برتر خوشحال کنیم.

سرمربی خونه به خونه درباره همکاری اش با علی کریمی در این تیم عنوان می کند: حضور علی را خودم به عنوان مشاور پیشنهاد دادم. خوشحالم که او قبول کرد با ما کار کند. من در دوره ای که در پرسپولیس بودم هم دوست داشتم کریمی کنارمان باشد اما به هر حال آن زمان شرایط مهیا نشد. امیدوارم دست به دست یکدیگر دهیم و به هدفی که داریم برسیم.

درباره خونه به خونه گفته می شود دست اندرکاران این تیم استقلالی هستند. درخشان در این باره می گوید: اینجا همه یک هدف دارند و آن هم موفقیت خونه به خونه است. الان من و علی کریمی به مجموعه اضافه شدیم و اگر قبلا دوستان استقلالی فعال بودند، الان با حضور ما توازن برقرار می شود.

او حرف هایش را اینگونه به پایان می برد: از هواداران خوب بابلی می خواهم کمک کنند. من شنیده ام این مردم همواره یار و یاور تیم بوده اند. قطعا در هفته های باقیمانده کارمان سخت تر است و بدون حمایت این عزیزان نمی توانیم به هدفمان برسیم.

نارضایتی بیش از نیمی از مردم مازندران از تصمیمات عجیب و غریب مالکان خونه به خونه!

به نوعی میشه گفت کل مردم مازندران به غیر از اندک نزدیکان باشگاه در شوک عجیبی فرو رفته بودند . کسی نمیدانست در داخل این باشگاه چه میگذرد .اخراج اکبر میثاقیانی که استاد بالاآوردن تیم ها در لیگ دسته یک بود برای هیچ کسی قابل هضم شدن نبود!

این تصمیم عجیب مالکان باشگاه خونه به خونه اعتراض شدید مردم فوتبال فهم مازندرانی را دنبال داشت تا جایی که همگان خواهان بازگشت میثاقیان بودند .

شوک بزرگ! انتخاب درخشانی که اصلا درخشان نیست!

خیلی سخته ، اینکه بخواهیم میثاقیان و درخشان را باهم مقایسه کنیم! فاصله این دو زمین تا آسمان خواهد بود اما چه کنیم که باید قبول کنیم این مربی هدایت تیمی را برعهده گرفت که امید همه ی مازندرانی ها شده! اما بعید نیست! شاید خونه به خونه بتواند درخشندگی درخشان را نمایان کند!

اما تکرار اتفاقات فصل گذشته و این تصمیمات عجیب غریب و آن هم در تیمی که در بالای جدول جز تیم های مدعی صعود قرار دارد ، کل مردم مازندران را به شک انداخته که مدیران و مالکین باشگاه خونه به خونه چه اهدافی را دنبال میکنند!

سال گذشته نیز این سریال پخش شده بود! پیوسی که در بالای جدول تیم را به کاظمی و بازیکنانش تحویل داد اما پایانی غم انگیز برای مردم مازندران و در راس آن باشگاه خونه به خونه دنبال داشت!

امسال نیز این فیلم نامه به دستان درخشان و کریمی تحویل داده شده تا این سریال را تکمیل کنند!

کریمی در نقش نیکبخت! درخشان، کاظمی‌ای دیگر!

در این که کریمی اسطوره فوتبال این مملکت است شکی نیست اما این وسط پنهان کاری مدیران و عوامل باشگاه خونه به خونه برای ما جای تعجب دارد .درست یک ماه گذشته مدیران باشگاه خونه خبر مازند اسپرت در خصوص حضور علی کریمی در این تیم را به شدت تکذیب کردند اما حالا کریمی به عنوان مشاور باشگاه در این تیم حضور دارد! اما این وسط نباید از نقش "مهرداد میناوند" در گرفتن این تصمیمات عجیب به سادگی گذشت!

به هرحال این سریال ،آپدیت شده سال گذشته است و باید منتظر بمانیم و ببینیم پایان خوش نصیب ما و هوادران مازندرانی خواهد شد و یا اینکه به مانند سال گذشته باید زانوی غم بغل بگیریم!

در هر صورت برای نماینده شایسته استان مازندران در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور آرزوی موفقیت میکنیم و امیدواریم مسئولین باشگاه خونه به خونه حواشی را از اطراف تیم دور کنند و به جای دامن زدن به حواشی به فکر دیدارهای پایانی باشند تا این تیم بعد از مدت ها به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کنند تا دل تمامی مازندرانی ها را شاد کند!

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار