استاندار اردبیل گفت: با توجه به روند رو به رشد آمار ورودی گردشگران خارجی به کشور و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در سال جدید احداث هتل پنج ستاره در اردبیل ضروری است.
کد خبر: ۲۰۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 26 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با ابراز خوشنودی از کاهش جرائم و حوادث به ویژه نبود تصادفات منجر به فوت از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون اظهار داشت: با راه‌اندازی کمپنگ فرهنگ‌سازی و یکپارچگی همه دستگاه‌های عضو ستاد و فرهنگ‌سازی رسانه ها امسال شاهد عدم تصادفات منجر به فوت و کاهش جرائم و حوادث رانندگی بودیم.

وی امنیت را ریشه و مقدمه تمامی نیازهای یک جامعه که در سایه زحمات، ایثار و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی حاصل می‌شود دانست و تصریح کرد: علاوه بر نیروی انتظامی، هلال احمر، بهداشت و درمان، شرکت نفت و سایر دستگاه‌های عضو ستاد به صورت یکپارچه با طیب خاطر به طور شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی هستند که به واقع شایسته تقدیر و تجلیل هستند.

خدابخش با اشاره به روند رو به رشد آمار ورودی گردشگران خارجی به کشور و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در سال جدید، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان از جمله احداث هتل پنج ستاره تأکید کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر استان و بازدید از محل استقرار این ستاد در اردبیل بیان کرد: در نخستین روز کاری فرصت فراهم شد جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی برگزار شده و در این زمینه عملکرد ادارات و نهادها ارزیابی شده و نواقص برطرف شود.

وی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی اعم از نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداری، پلیس راه، راه و شهرسازی، شرکت نفت و تمامی عوامل دست‌اندرکار و دخیل در این حوزه فضا را برای پذیرایی از میهمانان و مسافران به نحو احسن آماده کرده‌اند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل افزود: در چند روز گذشته به دلیل بارش برف، وضعیت جوی کمی نامساعد بود اما اکنون شاهد هوای بهاری در استان هستیم و از تمامی گردشگران از نقاط مختلف کشور دعوت می‌کنیم که در استان اردبیل حضور داشته و از مناظر طبیعی، تاریخی و کم‌نظیر استان اردبیل دیدن کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار