رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از انجام 2 هزار و 970 مورد بازرسی در ایام نوروز در سطح شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 10 April 2015

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از انجام 2 هزار و 970 مورد بازرسی در ایام نوروز در سطح شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش فارس ؛ داریوش صفاری با اشاره به شلوغی بازار عید در سال گذشته اظهار داشت: بازرسی‌های اکیپ‌های اداره صنعت، معدن و تجارت برای ایام نوروز از 15 اسفندماه شروع شده و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه پیدا کرد.

وی از انجام 2 هزار و 970 مورد بازرسی در ایام نوروز در سطح شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در این راستا تعداد تخلفات کشف شده 386 مورد بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر، تعداد پرونده‌های متشکله را نیز 249 پرونده عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی تخلفات کشف شده نیز 31 میلیون تومان بوده است.

این مسئول، تعداد گزارشات مردمی را در ایام نوروز به این اداره 135 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد 25 مورد متخلف شناخته شدند.

صفاری با بیان اینکه علاوه بر گشت این اداره تعداد 20 فقره گشت مشترک نیز با حضور سایر ادارات انجام شده، تصریح کرد: تخلفات کشف شده این اکیپ‌ها نیز مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: در ایام نوروز نیز همه روزه 80 درصد نانوایی‌های شهرستان ملایر فعال بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر یادآور شد: در این مدت بازرسی‌ها از نانوایی‌های ملایر نیز 260 مورد بوده که 66 مورد تخلف شناسایی و به واحد تعزیرات آرد و نان برای پیگیری ارجاع داده شد.

این مسئول در پایان چنین توضیح داد: همچنین 130 تن پرتقال و 30 تن سیب نیز در ایام نوروز با قیمت مصوب دولتی در 40 نقطه شهرستان توزیع شد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار