رئیس اداره ارشاد رامسر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: اهدای 3 هزار بسته فرهنگی به مسافران نوروزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مکان‌های پرتردد شهرستان، استقبال مردم و مسافران نوروزی را به همراه داشت.
کد خبر: ۲۰۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 02 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، سیدداریوش قانع با بیان اینکه برنامه‌های نوروزی با نوروزخوانی در مناطق پرتردد شهری آغاز شد، اظهار کرد: بعد از هشت سال سینمای هتل رامسر با اکران نوروزی فیلم‌های روز «من سالوادور نیستم و 50 کیلو آلبالو» در سانس‌های صبح و عصر و سانس ویژه شب برگزار شد که استقبال از سینما بی‎نظیر بود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده، افزود: در نخستین روز سال 1395 به همراه اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان رامسر از مسافران و گردشگران نوروزی استقبال و به آنها گل و بسته‌های فرهنگی شامل دعای سفر و هشدارهای پلیس و لوح فشرده موسیقی، فیلم و نقشه شهرستان تقدیم شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شده در ایام نوروز، اجرای جشنواره نوروزی و موسیقی زنده توسط خوانندگان مطرح کشور و اجرای کنسرت بومی‎محلی و ... بود که مورد استقبال گردشگران و میهمانان نوروزی قرار گرفت.

این مسئول یادآور شد: اجرای نمایش پانتومیم رنگ‌ها و جنگ شبخند ایرانی در هتل رامسر نیز در این ایام برگزار شد.

قانع با عنوان اینکه در زادروز بانوی مهر و وفا حضرت فاطمه زهرا (س) در اجرای جشن میلاد کوثر مشارکت کردیم، تصریح کرد: تکریم کارمندان بانوی اداره و اهدای هدیه به بانوان خبرنگار شهرستان رامسر و تجلیل از هنرمند راه‌یافته به جشنواره هنرهای تجسمی فجر، از دیگر برنامه‌ها بود.

وی ادامه داد: اهدای 3 هزار بسته فرهنگی به مسافران نوروزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مکان‌های پرتردد شهرستان، استقبال مردم و مسافران نوروزی را به همراه داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر در پایان ابراز امیدواری کرد که امیدواریم این آغاز در سال 1395 با لطف خداوند سالی پررونق برای فرهنگ و هنر مازندران باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار