مسئول مرکز آفرینش ادبی و هنری حوزه هنری فارس برنامه های ویژه حوزه هنری برای هفته انقلاب را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 08 April 2015

تابناک فارس به نقد از مهر؛سید مهدی موحد بیان کرد: برنامه های متنوع و جالبی برای پربار کردن هفته هنر انقلاب توسط حوزه در نظر گرفته شده اند که شامل برنامه موسیقی و جلسات نقد و بررسی تا شب شعر می شود.

وی افزود: برنامه های این هفته با رونمایی کتاب« از آخر مجلس شهدارا چیدند» نوشته میلاد عرفان پور، در تاریخ ۲۰ فروردین، ساعت ساعت ۱۸ در پاتوق هنرمندان حوزه هنری شروع خواهد شد.

مسئول مرکز آفرینش ادبی و هنری حوزه هنری فارس گفت: در تاریخ های شنبه و یکشنبه ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه کنسرت ارزشی نبض در سالن سینما شیراز به روی صحنه خواهد رفت. شروع برنامه کنسرت ساعت ۱۷ روزهای ذکر شده است.

موحد بیان کرد: از برنامه های دیگر این هفته میتوان به نشست شاعران استان قم و استان فارس در حوزه روز سه شنبه ۲۵ فروردین اشاره کرد. در چهارشنبه همین هفته جلسه نقد و بررسی کتاب حافظ هفت با حضور دکتر اکبر صحرایی برگزار خواهد شد. در همین روز حوزه هنری پاتوق هنرمندان نیستان را با حضور مسئولین حوزه افتتاح خواهد کرد.

مسئول مرکز آفرینش ادبی و هنری حوزه هنری افزود: هفته هنر انقلاب با برنامه اختتامیه جشنواره دانش آموزی طلوع در سالن اجتماعات کتابخانه ملی و تببین اندیشه های شهید آووینی در سالن کنفرانس حوزه هنری به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب « از آخر مجلس شهدارا چیدند» بیان کرد: میلاد عرفان پور از شاعران جوان و خوش قریحه ی شیراز است که کتابهای بسیاری همچون «پاییز بهاری اس که عاشق شده است»، « بی خبری ها» ،« چاره ها» ،« جشن فراموشی» ،« ناخوانده» و« پادشهر»به چاپ رسانده است. او که به ادبیات انقلابی علاقه بسیار دارد با آغاز سال جدید کتاب ارزشمند «از آخر مجلس شهدا را چیدند» را در نشر شهرستان ادب ارائه کرده است.

موحد گفت: حوزه هنری در نظر دارد به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه ویژه ای برای رونمایی از کتاب این شاعر برجسته با حضور دکتر اسماعیل امینی و دکتر محمد مهدی سیار برگذار کند تا در ضمن رونمایی از کتاب این نویسنده از وی نیز تقدیر به عمل آید.

وی افزود: این برنامه در پاتوق هنرمندان حوزه هنری در تاریخ ۲۰ فروردین ماه در ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

میلاد عرفان پور متولد سال ۱۳۶۷ در شیراز اکنون ساکن تهران و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق (ع) است.

برچسب ها: کنسرت ، شب شعر ، نقد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار