کد خبر: ۲۰۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 03 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اصفهان مدیا داشته و رشته‌ی مهمی چون موسیقی برای آن ها نیز مهم باشد. یکی از این افراد امین پهلوان‌زاده، با نزدیک به ربع قرن تجربه در این زمینه است.

پهلوان زاده، مهندسی IT خوانده و یکdeveloper است اما ۲۲ سال است که در حوزه موسیقی فعالیت می کند. نوازندگی می کند و در ارکستر سنفونیک اصفهان مشغول بوده است . اما این تمام فعالیت های وی در حوزه موسیقی نبوده است و در ۱۳ سال گذشته به تهیه کنندگی و برگزاری کنسرت های موسیقی پرداخته است و تا کنون با بزرگان موسیقی ایران همچون سالار عقیلی، علیرضا قربانی و دیگر بزرگان عرصه موسیقی همکاری داشته است. پهلوان زاده مدیریت موسسه آهنگ پارسی را برعهده دارد که با نام عامیانه کمپانی آهنگ از آن یاد می شود .

در ادامه با مصاحبه امین پهلوان زاده با خبرنگار پایگاه خبری اصفهان مدیا همراه شوید :

– از موسیقی ایران شروع کنیم. نظرتان در مورد موسیقی فعلی ایران و پیشروان این حوزه را چه کسانی می دانید؟

موسیقی پاپ ایران با شادمهر عقیلی و گروه آریان رقم خورد که میتوان گفت پایه گذاران موسیقی پاپ بودند و بعد از آن آقایانی همچون خشایار اعتمادی ، علیرضا عصار ، امیر تاجیک ، زنده یاد ناصر عبداللهی و کسانی دیگری که در این زمینه فعالیت میکردند ادامه دادند .

در مورد موسیقی ایران به جرئت میتوان گفت مخاطبان ما در مورد کیفیت موسیقی و فهم آن هنوز نیازمند زمان هستند که شاید بخاطر تبلیغات نادرست و بروزرسانی آن موسیقی باشد که این وظیفه ماست که صحیح آن را را به گوش مخاطبان برسانیم و البته که مخاطبان از نظر من در مورد انتخاب خواننده و سبک موسیقی مورد علاقه خود هرگز اشتباه نمیکنند و در ضمن ما خوانندگانی داریم که صدای خیلی خوبی دارند مثل حمید حامی ، مانی راهنما ، نیما مسیحا و امیر تفرشی و … اما ذهن مخاطب در کنسرت هایی است که انرژی بالایی در آن ببینند . تمامی خوانندگان خوب هستند و بنده با بقیه آن ها کار کرده ام .

– سبک موسیقی شخصی شما چیست ؟

من با موسیقی سنتی شروع و با استادانی نظیر علیرضا قربانی و سالار عقیلی کار کرده ام . بعد از آن هم سبک لاتین یکی از سبک های مورد علاقه بنده است .

– در فعالیت های موسیقی با چه کسانی آشنا شده اید ؟

در بحث نوازندگی با آقایانی هم چون استاد قاسمی ، استاد بلوچستانی و استاد افقه در زمینه اجرا ها و البته ارکستر های مختلف کار کرده ام .

– تا کنون چه کار های تلویزیونی ای انجام داده اید :

در سال های گذشته با شبکه اصفهان و برنامه زنده رود و در شبکه فارس با برنامه خوشا شیراز که آقای هادی قندی دوست و البته برادر خوبم که بنظرم بسیار حرفه ایست و تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارد فعالیت داشته ام .

– یک اجرای خوب از نظر شما چه نوع اجراییست ؟

اجرایی که مخاطب صد در صد راضی و مورد پسندش واقع شود . ما پیام آور هستیم و نمیخواهیم از تهیه کنندگان خارجی کپی کنیم و به این جهت بهترین کنسرت ها را سعی میکنیم اجرا کنیم . ما با عدم کیفیت سالن برگزاری کنسرت در اکثر شهر ها مثل اصفهان ، شیراز ، رشت و غیره روبرو هستیم و با مشکلاتی همچون صدا برداری و نور پردازی همیشه در اجرا ها برخورد میکنیم . بهترین اجرا از نظر بنده اجرایی است که کیفیت صدا ، نور ، ارکستر ، هماهنگی اعضای انتظامات سالن و اجرای به موقع را دارا باشد که البته این وظیفه گروه تهیه آن اجرا است .

IMG_20160402_183146

– در مورد شرکت موسیقی خود و برنامه های اجرایی تان توضیحات مختصری دهید :

۱۳ سال است که به کار اجرایی و تولید آلبوم های موسیقی مشغول هستم و با شرکت های بسیار زیادی کار کرده ام . برخی از شرکت ها ، شرکت آوای نوین به مدیریت آقای محسن نویدپور که یکی از بهترین تولید کنندگان آلبوم های موسیقی است ، شرکت ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب پور که بتازگی مدیریت صنف تولیدکنندگان آثار شنیداری و دیداری را برعهده گرفته اند بوده است و همچنین دوست خوب و با تجربه ام منوچهر حسنی نازنین (مدیر عامل شرکت موسیقی آوای باران ) که همواره در کنار من است و خداراشکر میکنم که تا این لحظه حرفه ای ها در کنار من بوده اند . بنده هم در سال های گذشته موسسه موسیقی آهنگ پارسی را پایه گذاری کردم که در حال حاضر آن را به کمپانی آهنگ میشناسند .

– در چه جاهایی اجرا داشته اید و برنامه های آتی شرکتتان چیست ؟

از سال ۷۹.۸۰ شروع به اجرای کنسرت گروه های کوچک در اصفهان و شاهین شهر کرده ام . سپس سال ۸۶ با ارکستر سنفونی اصفهان به رهبری مجید انتظامی و بعد از آن با دوست خوبم علی لهراسبی و در ادامه رضا صادقی ، محسن یگانه ، گروه دنگ شو که افتخار همکاری را همچنان با گروهشان دارم ، مازیار فلاحی ، گروه سون ، محمد علیزاده ، احسان خواجه امیری و … تا آخرین اجرای من با اقای مجید خراطها در اصفهان بود فعالیت داشته ام . در برنامه های آتی در اصفهان هم با کنسرت های احسان خواجه امیری ، گروه پالت ، شهرام ناظری ، امید حاجیلی دوست پر انرژی ام و … همراه مخاطبانمان هستیم .

– سخن آخر :

تمام تلاشمان برای تولید و تهیه آلبوم های خوانندگان و کشف استعداد های جدید در موسیقی ایران است که بتوانیم بهترین کار ها را به مخاطبانمان تقدیم کنیم . با تشکر از پدر ، مادر و خانواده ام که با صبر و شکیبایی خودشان همیشه بنده را حمایت کرده اند .

تشکر ویژه از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره فرهنگ و ارشاد استان اصفهان ، اداره اماکن ، نیروی انتظامی ، استانداری و فرمانداری استان اصفهان و ما بقیه ادارات ارشاد استان ها که همراهان همیشگی بنده بوده و هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :