مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی احکام جداگانه‌ای، 3 معاون سازمان از جمله تنها معاون هرمزگانی خود را یک‌روزه برکنار و 3 معاون جدید به‌ همراه یک مشاور منصوب کرد.
کد خبر: ۲۰۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 06 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عصر سه‌شنبه فرزین حقدل معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم را که بیش از 10 سال سابقه خدمت در این حوزه داشت تودیع و کیهان عباسیان را به سمت سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

فرزین حقدل که در دوره مدیریت سیدرضا موسوی مدیرعامل دولت دهم در سازمان منطقه آزاد قشم به سمت معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شده بود بار دیگر طی حکمی از سوی حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مجدداً به جای مسعود کرباسچی که از تیرماه 1394 مسئولیت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم را بر عهده داشت، منصوب شد.

مومنی در حکمی دیگر میثم رفیع پرهیزکار را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم منصوب و سومین معاون خود را جایگزین احمد حبیبی عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و نماینده ادوار گذشته مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی کرد و تنها هرمزگانی که در منطقه آزاد قشم، پست اجرایی داشت را برکنار کرد.

همچنین میترا مشرقی‌مقدم طی حکمی از سوی حمیدرضا مومنی به سمت مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار