معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از نصب ماکت برج ها و اماکن مشهور دنیا در بوستان یاس فاطمی خبر داد و گفت: این اقدام برای نخستین بار در منطقه 4 اجرا می شود.
کد خبر: ۲۰۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 06 April 2016
حسین نیک منش سیگارودی با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز سال نو و به منظور افزایش امکانات تفریحی و آموزشی در بوستان ها ، برای اولین بار در کشور ساخت و نصب ماکت برج ها و اماکن مشهور دنیا از جمله برج ایفل ، برج پیزا ، اهرام مصر ، تاج محل ، برج آزادی ، دیوار چین و ... در بوستان یاس فاطمی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بوستان یاس فاطمی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تفریحی و گردشگری تهران، که در اسفند ماه سال  1393 به دستور رهبر معظم انقلاب آماده سازی و در اختیار عموم قرار گرفت ، با استقبال بسیار خوب شهروندان تهرانی و سایر شهرها قرار گرفت.

سیگارودی در ادامه با اشاره به ساخت مجسمه های شنی در باغ پرندگان لویزان افزود: در این راستا نصب مجسمه های شنی برگرفته است از داستان های قرآنی در باغ پرندگان لویزان احداث و مورد استقبال بسیار خوب گردشگران قرار گرفت.

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 تصریح کرد: نصب ماکت ها و برج های مشهور دنیا در بوستان یاس فاطمی هم اکنون در دست اقدام است و تا نیمه نخست امسال به بهره برداری خواهد رسید و بازدید از آن ها برای شهروندان آزاد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار