کد خبر: ۲۰۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹ 08 April 2016

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه تصویب بودجه‌های ضروری در کمترین زمان ممکن در رأس اقدامات شورا قرار دارد، گفت: شورای اسلامی شهر کرج مصوبات لازم برای توسعه و پیشرفت شهر کرج را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، داوود وحیدی در مراسم افتتاح باغ لاله ها که امروز در بوستان شهید چمران کرج برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت درآمدی در کشور، مدیریت شهری کرج توانست با تدبیر صحیح گام های بلندی برای توسعه در سطح شهر بردارد.

وی با اشاره به اینکه علی رغم اقدامات مناسب در حوزه عمرانی در سال گذشته اما تبلیغات زیادی در این حوزه در سطح شهر انجام نشد، افزود: فعالیت های انجام شده در حوزه فضای سبز خوب بود و شهروندان در جریان اقداماتی که در این بخش انجام شده، قرار گرفته‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ارتباط میان مردم و مجموعه فضای سبز خوب بوده و در صورت حمایت مردم این اقدامات می‌تواند به نقطه مطلوب برسد و در این راستا تلاش مضاعف مجموعه سازمان پارک ها کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه تصویب بودجه‌های ضروری بدون کمترین زمان ممکن در راس اقدامات شورا قرار دارد، گفت: شورای اسلامی شهر کرج مصوبات لازم برای توسعه و پیشرفت شهر کرج را انجام می‌دهد.

وحیدی برگزاری جشنواره لاله‌ها را از جمله موارد خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و اظهار داشت: امید است مدیریت شهری با اتحاد و همدلی بتواند خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب‌تری به مردم انقلابی کرج ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار