هفتمین سالگرد شهدای کانون رهپویان وصال در کنار قبور مطهر این شهدا در شیراز برگزار شد .
کد خبر: ۲۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 10 April 2015
به گزارش تابناک فارس به نقل از واحد مرکزی خبر؛ آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس وامام جمعه شیراز در این مراسم گفت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد زیادی از هموطنانمان به دست تروریست های بی دین به شهادت رسیدند و خانواده های بسیاری داغدار شدند و در حادثه تروریستی حسینیه سید الشهدای شیراز جوانان پاک و مومنی به شهادت رسیدند که تنها گناهشان داشتن عشق و ارادت به امام حسین (ع) و ائمه اطهار بود .
وی افزود: تروریست ها بدانند که جوانان ما هیچ وقت از مسیر الهی خارج نمی شوند وهر شهیدی که جان خود را تقدیم می کند باعث اتحاد و همبستگی سایرین خواهد شد .
هاشمی نژاد دبیر کل بنیاد هابیلیان و شهدای ترور کشور هم در این مراسم با اشاره به این که تاکنون 17 هزار و160 نفر از هموطنانمان در حوادث مختلف تروریستی به دست تروریست ها به درجه رفیع شهادت نائل شده اند گفت : شهدای ترور مظلوم ترین شهدای ما هستند که توسط نا اهلانی به شهادت می رسند که بویی از انسانیت وانسان بودن نبرده اند.
وی افزود : همه این حوادث تروریستی با حمایت شیطان بزرگ و دولت دست نشانده اش ومنافقین کور دل رخ داده است ولی این شهدا با اهدای خون خود پایه های اسلام را محکم تر کردند و ایرانی با صلابت تمام به کار خود ادامه می دهد واز هیچ کدام از این حوادث ترسی ندارد .
در حادثه بمب گذاری کانون رهپویان وصال در 24 فروردین 1387 در حسینیه سید الشهدا شیراز 14 نفر از شهروندان بی گناه شهید و بیش از 200 نفر مجروح شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار