مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش درحكمي ' محمد تقي جديدي' را به عنوان عضو هيات مديره و سرپرست شركت هواپيمايي كيش منصوب كرد.
کد خبر: ۲۱۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 17 April 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از از سازمان منطقه آزاد كيش ، علي اصغر مونسان با تقدير از تلاش هاي كاپيتان سيد محمد علي سادات اخوي در حكمي با اشاره به سوابق ارزشمند و تجارب كاپيتان محمد تقي جديدي، وي را به سمت سرپرست شركت هواپيمايي كيش منصوب كرد.
 
در متن اين حكم آمده است : برنامه ريزي در جهت نيل به اهداف و چشم اندازهاي شركت ، مديريت اجرايي در راستاي ارتقاء و توسعه ناوگان هواپيمايي ، بهينه سازي نيروي انساني و ارتقاء كيفيت ، اتخاذ تدابير براي استفاده بهينه از سرمايه ها و املاك شركت ، افزايش خطوط پروازي داخلي و بويژه خطوط خارجي و اتخاذ تدابير لازم جهت كنترل قيمت بليط هواپيما در مسيرهاي جزيره كيش در راستاي توسعه گردشگري جزيره ، نظارت دقيق بر امور چارتركنند گان و اخذ به موقع مطالبات شركت ، ارائه خدمات مطلوب و بهينه به مسافران و توسعه فعاليت هاي سرمايه گذاري مرتبط از اهم وظايف مورد انتظار است .

كاپيتان محمد تقي جديدي ايثارگر و رزمنده دوران هشت ساله دفاع مقدس وداراي نشان و مدال فتح و قهرماني از سوي رهبر معظم انقلاب است.

وي از سال 1351 خلبان نيروي هوايي بوده و علاوه بر خلباني هواپيماي F5 ، معلم خلبان ، خلبان آزمايشي (TRE) هواپيماي 747 و استاد خلبان هواپيماي MD و توپولف است.

سيد علي محمد سادات اخوي از بهمن ماه سال 93 و به مدت 14 ماه مديرعامل شركت هواپيمايي كيش ايربود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار