مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان :
علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان گفت: رشد سرمایه‌گذاری در ایجاد اشتغال استان موثر است.
کد خبر: ۲۱۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 17 April 2016




به گزارش تابناک لرستان، علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان گفت: رشد سرمایه‌گذاری در ایجاد اشتغالاستان موثر است،

وی افزود: سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی، اعتبارات دولتی و خصوصی تدوین شده و مسیر را هدایت می‌کنیم تا مقابله جدی با بحث بیکاری صورت گیرد.

آشتاب بیان کرد: در سال 94، علی‌رغم اینکه در کشور شاهد رشد نرخ بیکاری بودیم اما در استان این نرخ 1.6 درصد کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: در سند توسعه اشتغال، برنامه دستگاهی و پروژه‌محور است و برای سه شهرستان استان برنامه‌های ویژه دیده شده است.

آشتاب تصریح کرد: راهکارهایی مثل ایجاد مشوق‌های مالیاتی(معافیت مالیاتی، یارانه‌ها) و فعال‌سازی واحدهای راکد به منظور ایجاد اشتغال و مهارت‌آموزی افراد بیکار و ارتقای سطح مهارت آنان در حل مشکلات بیکاری استان موثر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد: سند ارتقای مهارتی با همکاری فنی و حرفه‌ای استان انجام شده و با اجرای این سند گام مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشته می‌شود.

علی آشتاب یادآور شد: توانمندسازی و ارتقای مهارت در این سند تدوین شده است تا با ارتقای سطح توانمندی این معضل مرتفع شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار