معاون پژوهش وبرنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش از آغاز ثبت نام و سازماندهی معلمان وظیفه سال تحصیلی 96-95 خبرداد.
کد خبر: ۲۱۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 20 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا فولادی افزود: هرساله تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد برابر سهمیه در نظر گرفته شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان سرباز معلم جهت پوشش نیروی انسانی مدارس در 22 منطقه آموزشی استان و در مقطع ابتدایی و متوسطه بکار گرفته می شوند و دوره مقدس سربازی را در کسوت زیبای معلمی و به عنوان نیروی آموزشی در آموزش و پرورش می گذرانند.
 
وی در ادامه گفت : در سال جاری نیز حدود 200 نفر نیروی جدید سرباز معلم پس از گذراندن دوره های آموزشی نظامی ، برای کسب آمادگی لازم جهت ورود به کلاس های درس ، دوره آموزشی بدو خدمت را گذرانده و با شروع سال تحصیلی در کلاس درس حاضر می گردند.
 
به گفته فولادی  ثبت نام سرباز معلمین تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در کلیه ادارات آموزش و پرورش استان انجام خواهد گرفت و مشابه ستاد ثبت نامی که در اداره کل آموزش وپرورش استان تشکیل گردید در سایر ادارات آموزش وپرورش نیز تشکیل می شود و بر روند تبلیغات ، شناسایی ، جذب و ثبت نام سرباز معلمان طبق مقررات اعلام شده نظارت خواهند کرد .
 
وی ادامه داد:در صورت وجود داوطلب بیش از سهمیه اعلام شده در هر رشته علاوه بر انجام مصاحبه تخصصی از داوطلبین فرم امتیاز بندی و حتی برگزاری آزمون از افراد نیز پیش بینی گردیده است .
 
معاون پژوهش وبرنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش همچنین بااینکه  اولویت بکارگیری نیروها در مقاطع ابتدایی و فنی حرفه ای و کاردانش و عمدتا در مدارس روستایی و صعب العبور خواهد بود، توصیه کرد : چنانچه کسانی قصد ادامه تحصیل در دانشگاهها را دارند بهتر است در این طرح شرکت نکنندچراکه بعدا با مشکلات متعددی در خصوص ترخیص و پرداخت هزینه های دوره های آموزشی گذرانده شده مواجه خواهند گردید.
 
فولادی در پایان گفت:  مدت خدمت این افراد 2 سال خواهد بود و مدارک کسر خدمت آنان پذیرفته نخواهد گردید
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار