در مراسم هفت مهرداد اولادی و با حضور استاندار مازندران
فوتبال دوستان قائم شهری، در هفتمین روز از درگذشت مهرداد اولادی، آیین مجمه سری را برای این جوان ناکام اجرا کردند.
کد خبر: ۲۱۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 24 April 2016

به گزارش تابناک مازندران یک شنبه5 اردیبهشت ماه، مراسم هفت شادروان مهرداد اولادی بر سر آرامگاه ابدیش واقع در روستای قادیکلای قائم‌شهر با حضور بی‌نظیر مردم و استاندار مازندران برگزار شد.

حضور لیدرهای تیم فوتبال نساجی قائم شهر و هواداران این تیم و نیز فوتبال دوستان در این مراسم پرشور بود، هواداران نساجی با پیراهن یک دست مشکی که بر روی آن نوشته شده طرفدار نساجی ام سوگوار اولادی، به عزاداری برای بازیکن فقید قائم شهری پرداختند.

در این مراسم مردم عزادار مهرداد بودند و هریک به نوعی تلاش برای نشان دادن نهایت غم و اندوه خود می کردند؛ محمدرضا رامشگر مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس قائم‌شهر، طی یک سخنرانی کوتاه، به گفته خودش از خانواده اولادی به خاطر کوتاهی‌هایی که در حق مهرداد انجام داد، طلب بخشش کرد و گفت: من برای مهرداد کاری نکردم و مهرداد خودش با سختکوشی و تلاش بی‌وقفه به تکنیک و افتخار رسید.

با اینکه همچنان تمام شهر چشم به راه بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس بود ولی با وجود جای خالی پرابهام آنان، جواد کاظمیان، یار دیرین مهرداد اولادی، میثم بائو، شیث رضایی، سردار رویانیان، کفاشیان و تاج، ایمان مبعلی، مهرداد میناوند، حمید استیلی و محسن بنگر در چند روز گذشته در مراسم عزای اولادی شرکت کردند.

همچنین امروز مراسم نمادین مجمع سری توسط هم سالان جوان مهرداد اولادی با بوق و طبل بی‌وقفه لیدرهای باشگاه نساجی برگزار شد و جوانان هوادار مهرداد اولادی در پایان مراسم کبوتران در قفس را آزاد کردند تا نغمه غم انگیز پرواز دلخراش و زودهنگام جوان پرشور و فوتبال دوست قائم‌شهر را نشان دهند.

مجمه سری برگزاری آیینی برای جوان ناکام و درگذشته است که به نوعی جایگزین مراسم عروسی وی می شود و سوز و گذار همراه است. در این مراسم جوانان هم سن و سال تازه درگذشته سینی های میوه و خرما و حلوا را در اطراف آرامگاه تازه درگذشته می چرخانند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار