مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لرستان :
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لرستان ضمن اعلام ویژه برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر در لرستان گفت: هفته کارگر فرصتی برای تجلیل و ارج نهادن به این قشر زحمتکش است.
کد خبر: ۲۱۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 25 April 2016



به گزارش تابناک لرستان ،مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لرستان ضمن اعلام ویژه برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر در لرستان گفت: هفته کارگر فرصتی برای تجلیل و ارج نهادن به این قشر زحمتکش است.

علی آشتاب افزود: نقش کارگران درعرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور بسیار مهم و تاثیر گذار است .

وی گفت : هفته کارگر فرصتی است که بتوانیم زحمات این عزیزان را به جامعه و مردم معرفی و تجلیل کنیم چرا که از کارگری به‌عنوان جهاد فی سبیل‌الله یاد شده است و برای کسی که برای امرار معاش خود، خانواده و جامعه تلاش می‌کند نوعی جهاد فی سبیل‌الله انجام داده است..

آشتاب با بیان اینکه کارگرانموثرترین عامل در اجرای اقتصاد مقاومتی هستند عنوان کرد : این کارگران هستند که می توانند صنعت و تولید کشور را به سمت شکوفایی برده و فرصتی جهت استفاده از تولیدات داخلی، پیشرفت و تعالی صنعت کشور ایجاد کنند .

وی غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان ‌های شهیدان، دیدار کارگران با نماینده ولی فقیه در استان و ،حضور در نماز جمعه،بازدید از واحدهای کارگری استان ،سرکشی از خانواده های گرانقدر شهدای کارگر ، دلجویی از کارگران بستری شده در بیمارستان تامین اجتماعی ، برگزاری کوهپیمایی خانوادگی کارگران و نیز تجلیل از کارگران نمونه را از جمله برنامه های هفته کارگر در استان لرستان عنوان کرد.

 مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لرستان  تصریح کرد: در طول هفته کارگر مسابقات مختلف ورزشی بین واحدهای کارگری استان لرستان برگزار می شود..

شایان ذکراست ،هفته کارگر از روزیکشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار